Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася лекція доцентки Університету в Олбані Анжели Луї

15 лютого 2022 р.

15 лютого для здобувачів спеціальності 053 Психологія відбулася зустріч із доценткою Університету штату Нью-Йорк в Олбані Анжелою Луї (Angela M. Lui) на тему: «Feedback as Something Received: Exploring Students’ Responses to Feedback».

Анжела Луї займається вивченням когнітивних й емоційних реакцій студентів на відгуки викладачів. До її наукових і педагогічних інтересів входять оцінювання в класі, внутрішні процеси, пов’язані з навчанням, та прикладні вимірювання в освіті. Перетин досліджень між цими трьома сферами спрямований на пошук ефективних стратегій викладання для покращення навчання й залучення студентів.

З вітальним словом виступила докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки, Оксана Матласевич:

«Насамперед хочу привітати Вас у нашому співтоваристві й подякувати за те, що погодилися поспілкуватися з нами. Ми цінуємо Вашу готовність поділитися своїми думками й досвідом зі студентами».

Під час лекції спікерка розповіла про вивчення відповідей і фідбеку студентів.

«Самооцінювання студентів і конструктивний фідбек (або зворотня інформація) викладача відіграють надзвичайно важливу роль у розумінні студентами власних ефективних кроків у напрямку підвищення успішності навчальної діяльності»,

сказала Анжела Луї.

Едуард Балашов, професор, доктор психологічних наук, зазначив:

«Дуже важливо, щоб студенти отримували конструктивний зворотній зв'язок від викладача в процесі навчання. Це дозволить їм проаналізувати свою навчальну діяльність, покращити її саморегуляцію, а також внести певні корективи. Викладачам також важливо отримувати конструктивні коментарі від студентів».

До слова, ця лекція є ще одним кроком до плідної співпраці з відділом психології та методології освіти в Університеті штату Нью-Йорк в Олбані.

Читайте також: