15 лютого для здобувачів спеціальності 053 Психологія відбулася зустріч із доценткою Університету штату Нью-Йорк в Олбані Анжелою Луї (Angela M. Lui) на тему: «Feedback as Something Received: Exploring Students’ Responses to Feedback».
Анжела Луї займається вивченням когнітивних й емоційних реакцій студентів на відгуки викладачів. До її наукових і педагогічних інтересів входять оцінювання в класі, внутрішні процеси, пов’язані з навчанням, та прикладні вимірювання в освіті. Перетин досліджень між цими трьома сферами спрямований на пошук ефективних стратегій викладання для покращення навчання й залучення студентів.
З вітальним словом виступила докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки, Оксана Матласевич:
«Насамперед хочу привітати Вас у нашому співтоваристві й подякувати за те, що погодилися поспілкуватися з нами. Ми цінуємо Вашу готовність поділитися своїми думками й досвідом зі студентами».
Під час лекції спікерка розповіла про вивчення відповідей і фідбеку студентів.
«Самооцінювання студентів і конструктивний фідбек (або зворотня інформація) викладача відіграють надзвичайно важливу роль у розумінні студентами власних ефективних кроків у напрямку підвищення успішності навчальної діяльності»,
Едуард Балашов, професор, доктор психологічних наук, зазначив:
«Дуже важливо, щоб студенти отримували конструктивний зворотній зв'язок від викладача в процесі навчання. Це дозволить їм проаналізувати свою навчальну діяльність, покращити її саморегуляцію, а також внести певні корективи. Викладачам також важливо отримувати конструктивні коментарі від студентів».
До слова, ця лекція є ще одним кроком до плідної співпраці з відділом психології та методології освіти в Університеті штату Нью-Йорк в Олбані.
Читайте також: