Політика і цілі у сфері якості Національного університету «Острозька академія»
Політика у сфері якості Національного університету «Острозька академія»
Відповідно до Стратегії розвитку Національного університету «Острозька академія» на 2017–2026 рр. основне завдання НаУОА – забезпечення високоякісної університетської освіти, підготовка висококваліфікованих фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці України та світу; усебічний розвиток наукових досліджень; виховання високоосвіченої, гармонійно розвиненої, національно свідомої особистості; інтеграція у світовий освітньо-науковий простір зі збереженням кращих українських освітніх традицій.
Політика НаУОА у сфері якості є інструментом реалізації цього завдання та обумовлює основоположні принципи формування системи управління якістю в університеті та основні напрями її розвитку. Приймаючи Політику, керівництво університету демонструє лідерство в цій галузі та зобов’язується реалізовувати цілі у сфері якості.
Керівництво Національного університету «Острозька академія» з метою впровадження та підтримання системи управління якості в особі ректора зобов'язується:
- дотримуватися вимог чинного законодавства, які регламентують діяльність Університету, рекомендацій Міністерства освіти і науки, правил пожежної безпеки та санітарних норм;
- всіляко сприяти проведенню всіх процесів системи якості так, щоб виконувати вимоги ДСТУ 1S0 9001:2015, LTD, задовольняти потреби замовника та постійно поліпшувати систему управління;
- сприяти дотриманню таких основних цінностей в освітньому та науковому процесах: академічна доброчесність, рівність у доступі до знань, прозорість діяльності, дотримання культури спілкування та гуманістичної етики, свобода наукових досліджень, проактивна громадянська позиція, висока якість освітніх послуг;
- підтримувати стійку довіру до якості освітніх послуг і наукової продукції НаУОА, покращувати позиції університету в Україні та світі;
- забезпечити формування інноваційного наукового та освітнього простору, спрямованих на здобуття учасниками освітнього процесу теоретичних знань і практичних навичок задля підвищення конкурентоспроможності на ринку праці;
- створити умови для покращення результативності та якості фундаментальних і прикладних наукових досліджень;
- сприяти створенню атмосфери довіри в колективі, підтримки відкритих взаємовідносин, визнання внеску кожного працівника;
- створювати умови для підвищення кваліфікації та росту професійного рівня персоналу;
- контролювати дотримання персоналом встановленої політики у сфері якості та виконання своїх обов’язків відповідно до посадових інструкцій;
- сприяти своєчасному виявленню невідповідностей у системі управління якістю, їх запобіганню та розробленню коригувальних дій для усунення;
- здійснювати стратегічне планування для досягнення стратегічних цілей.
Вище керівництво Національного університету «Острозька академія» є лідером у реалізації політики якості та бере на себе відповідальність за реалізацію цієї Політики, забезпечення умов її виконання всіма необхідними ресурсами; за постійне вдосконалення системи менеджменту освітньої та наукової діяльності.
Кожен співробітник університету персонально відповідає за результативність і якість своєї роботи.
Цілі Національного університету «Острозька академія» у сфері якості на 2024 рік
- Формування освітнього простору НаУОА, що відповідає запитам сучасності.
- Створення інноваційного наукового простору НаУОА.
- Формування національно свідомої державотворчої еліти для повоєнного відновлення України.