11 квітня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція на тему «Бренд у вимірах фізичної та ментальної доступності». Спікер – директор із маркетингу мережі мультимаркетів «Аврора» Роман Сівковський.
Модерувала зустріч докторка філософії за спеціальністю 051 Економіка, старша викладачка кафедри менеджменту та маркетингу Наталя Данилюк.
«Зустріч здобувачів вищої освіти з Романом Сівковським і спілкування на тему бренд-менеджменту є дуже цінними в контексті можливості формування практичного розуміння концепції, що пояснює, наскільки легко споживач може знайти й придбати бренд, а також наскільки швидко згадати про бренд у момент здійснення споживчого вибору. Студенти змогли поставити запитання щодо практичних аспектів і викликів у діяльності маркетологів. Вірю, що зустріч є хорошою мотивацією для здобувачів вищої освіти у їхньому пошуку професійних орієнтирів»,
Під час заходу спікер розповів про поняття бренду, концепції та ідеї, на яких базується маркетинг, зокрема закцентував увагу на моделях Деніела Канемана й Філіпа Котлера тощо.
«Гарний маркетолог повинен мати хорошу теоретичну базу, бути досвідченим і закоханим у маркетинг у собі, а не в себе в маркетингу»,
Враженнями від зустрічі поділилася студентка 3-го курсу ОПП «Економічна кібернетика» Ліна Лепська:
«Зустріч була дуже цікавою та інформативною. Я дізналася багато нового про сучасні й традиційні методи маркетингу, їхні особливості та ефективність у різних умовах. Особливо запам’яталося обговорення ментального розпізнавання брендів – це допомогло краще зрозуміти, як формується емоційний зв’язок між споживачем і брендом. Дякую за можливість бути присутньою на такій пізнавальній зустрічі!»