Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася зустріч із директором із маркетингу мережі мультимаркетів «Аврора» Романом Сівковським

11 квітня 2025 р.

11 квітня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція на тему «Бренд у вимірах фізичної та ментальної доступності». Спікер – директор із маркетингу мережі мультимаркетів «Аврора» Роман Сівковський.

Модерувала зустріч докторка філософії за спеціальністю 051 Економіка, старша викладачка кафедри менеджменту та маркетингу Наталя Данилюк.

«Зустріч здобувачів вищої освіти з Романом Сівковським і спілкування на тему бренд-менеджменту є дуже цінними в контексті можливості формування практичного розуміння концепції, що пояснює, наскільки легко споживач може знайти й придбати бренд, а також наскільки швидко згадати про бренд у момент здійснення споживчого вибору. Студенти змогли поставити запитання щодо практичних аспектів і викликів у діяльності маркетологів. Вірю, що зустріч є хорошою мотивацією для здобувачів вищої освіти у їхньому пошуку професійних орієнтирів»,

зазначила Наталя Данилюк.

Під час заходу спікер розповів про поняття бренду, концепції та ідеї, на яких базується маркетинг, зокрема закцентував увагу на моделях Деніела Канемана й Філіпа Котлера тощо.

«Гарний маркетолог повинен мати хорошу теоретичну базу, бути досвідченим і закоханим у маркетинг у собі, а не в себе в маркетингу»,

наголосив Роман Сівковський.

Враженнями від зустрічі поділилася студентка 3-го курсу ОПП «Економічна кібернетика» Ліна Лепська:

«Зустріч була дуже цікавою та інформативною. Я дізналася багато нового про сучасні й традиційні методи маркетингу, їхні особливості та ефективність у різних умовах. Особливо запам’яталося обговорення ментального розпізнавання брендів – це допомогло краще зрозуміти, як формується емоційний зв’язок між споживачем і брендом. Дякую за можливість бути присутньою на такій пізнавальній зустрічі!»