Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії розпочався курс лекцій із менеджменту B2B-продажів

15 квітня 2025 р.

У межах співпраці між Національним університетом «Острозька академія» і однією з провідних компаній в Україні у сфері інформаційних технологій «MVCOM» 15 квітня для студентів Навчально-наукового інституту інформаційних технологій та бізнесу розпочався курс лекцій із менеджменту B2B-продажів.

Першу лекцію прочитав співзасновник компанії «MVCOM» Василь Романюк. До зустрічі долучилася також і директорка з персоналу Галина Лясковець.

«Ми зараз працюємо з багатьма навчальними закладами. Нещодавно підписали меморандум про співпрацю з Острозькою академією. Сьогодні робимо перший крок, хочемо познайомитися зі студентською аудиторією, зрозуміти, які знання ви отримуєте. Також ми прагнемо допомагати викладацькому складу формувати правильну актуальну програму, щоб студенти Острозької академії були конкурентоспроможними на ринку праці»,

зазначив Василь Романюк.

Спікер розповів про такі моделі бізнесу як B2B («business to business»), B2C (business to consumer), B2G («business to government»), а також закцентував увагу на психологічних особливостях купівельної поведінки споживачів кожного з ринків. 

«Постійно треба працювати над собою й повністю використовувати всі можливості. Так ви зможете отримати хороші навички. У маркетингу важливі знання з різних галузей, зокрема психології, філософії тощо, бо є різні типи людей, ситуацій, і потрібно якнайкраще вирішувати відповідні питання»,

наголосив Василь Романюк.

У форматі питань відповідей говорили про актуальні питання маркетингу, зокрема конкуренцію на ринку праці, співпрацю компанії «MVCOM» з іншими організаціями, ризики під час реалізації проєктів тощо.

Докторка економічних наук, доцентка, завідувачка кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу Людмила Козак підсумувала:

«Щиро дякуємо пану Василю за таку цікаву лекцію. Компанія «MVCOM» дуже відома й хороша. Із радістю будемо продовжувати цикл лекцій для студентів Острозької академії. Сподіваємося на подальшу співпрацю».