У межах співпраці між Національним університетом «Острозька академія» і однією з провідних компаній в Україні у сфері інформаційних технологій «MVCOM» 15 квітня для студентів Навчально-наукового інституту інформаційних технологій та бізнесу розпочався курс лекцій із менеджменту B2B-продажів.
Першу лекцію прочитав співзасновник компанії «MVCOM» Василь Романюк. До зустрічі долучилася також і директорка з персоналу Галина Лясковець.
«Ми зараз працюємо з багатьма навчальними закладами. Нещодавно підписали меморандум про співпрацю з Острозькою академією. Сьогодні робимо перший крок, хочемо познайомитися зі студентською аудиторією, зрозуміти, які знання ви отримуєте. Також ми прагнемо допомагати викладацькому складу формувати правильну актуальну програму, щоб студенти Острозької академії були конкурентоспроможними на ринку праці»,
Спікер розповів про такі моделі бізнесу як B2B («business to business»), B2C (business to consumer), B2G («business to government»), а також закцентував увагу на психологічних особливостях купівельної поведінки споживачів кожного з ринків.
«Постійно треба працювати над собою й повністю використовувати всі можливості. Так ви зможете отримати хороші навички. У маркетингу важливі знання з різних галузей, зокрема психології, філософії тощо, бо є різні типи людей, ситуацій, і потрібно якнайкраще вирішувати відповідні питання»,
У форматі питань відповідей говорили про актуальні питання маркетингу, зокрема конкуренцію на ринку праці, співпрацю компанії «MVCOM» з іншими організаціями, ризики під час реалізації проєктів тощо.
Докторка економічних наук, доцентка, завідувачка кафедри економічної теорії, менеджменту і маркетингу Людмила Козак підсумувала:
«Щиро дякуємо пану Василю за таку цікаву лекцію. Компанія «MVCOM» дуже відома й хороша. Із радістю будемо продовжувати цикл лекцій для студентів Острозької академії. Сподіваємося на подальшу співпрацю».