Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії розпочинає роботу Школа академічного менеджменту

10 лютого 2025 р.

Під час ректорату 10 лютого 2025 року було представлено концепцію Школи академічного менеджменту НаУОА. У своїй доповіді проректор з науково-педагогічної роботи, проф. Дмитро Шевчук зосередив увагу на основній місії такої школи, напрямках роботи, а також фокусі підготовки кадрового резерву НаУОА.

Школа академічного менеджменту – це комплексний курс підготовки нового покоління академічної адміністрації. Місія такої школи може бути визначена як формування нового покоління ефективних, інноваційних та відповідальних управлінців у сфері вищої освіти, які сприятимуть розвитку академічної спільноти НаУОА, університетської автономії, а також впроваджуватимуть стратегічні рішення, спрямовані на підвищення якості освіти, інтернаціоналізації, стимулювання наукових досліджень. Крім традиційних лекцій, тренінгів, семінарів, заняття в Школі передбачатимуть ознайомлення із успішними кейсами, зустрічі із визнаними академічними лідерами, а також лекторій, в рамках якого за методикою «сократівського діалогу» будуть обговорюватися книги, присвячені інноваційним управлінським рішенням та розвитку інституцій. 

«До Школи академічного менеджменту планується залучити як тих наших колег, які уже виконують адміністративні функції (для отримання знань і підвищення кваліфікації), так і тих, хто складає кадровий резерв. Надання знань про сучасні моделі управління університетами, формування лідерських компетентностей, ознайомлення з нормативно-правовими засадами управління ЗВО - усе це складає своєрідне ядро, яке забезпечить отримання ключових компетентностей для тих, хто займає і хто незабаром займе ключові управлінські посади. Крім того, особлива увага буде приділятися розвитку стратегічного мислення, вміння планувати свою діяльність, здійснювати ефективну оцінку освітніх стратегій. Окремий модуль буде передбачено впровадженню сучасних цифрових рішень, які допомагають більш ефективно здійснювати академічний менеджмент»,

зазначив Дмитро Шевчук, проректор за науково-педагогічної роботи НаУОА.

«У сучасному мінливому світі, сповненому криз, загроз і несподіваних викликів, лідери та керівники мають постійно вдосконалювати свої знання та навички. Вони повинні не лише розвиватися самі, а й знати, як ефективно розвивати свої команди, щоб їхні організації були адаптивними, стійкими та готовими долати будь-які труднощі. Ба більше, йдеться не просто про адаптацію, а про проактивний розвиток і стратегічне зростання. Саме тому школа менеджменту покликана відповідати таким викликам, навчаючи майбутніх керівників необхідним навичкам та компетенціям»,

зазначила Руслана Каламаж, проректор з навчально-виховної роботи НаУОА.

«Важливо усвідомлювати, що майбутнє вищої освіти формується саме сьогодні. Управлінець нового покоління – це стратег, здатний ухвалювати ефективні рішення в умовах невизначеності та впроваджувати інноваційні практики. Саме тому адміністрація Школи академічного менеджменту зосередить увагу на комплексному розвитку управлінських компетенцій, зокрема на гнучкості мислення, здатності працювати в середовищі змін і формуванні адаптивних моделей управління. Участь у програмі не лише сприятиме професійному становленню, а й інтегрує кадровий резерв у середовище лідерів академічного управління, які визначатимуть вектор розвитку національної освітньої системи. Ми орієнтовані на залучення амбітних фахівців, що прагнуть реалізувати трансформаційний потенціал вищої освіти, формуючи ефективні моделі її управління та стратегічного розвитку. Наша місія полягає не лише у трансфері знань, а й у створенні платформи для їхньої імплементації в освітню сферу, що сприятиме інституційній стійкості, динамічному оновленню університетського простору та його інтеграції у національний освітній контекст»,

зазначила Юлія Маслова, керівниця Школи освітніх інновацій НаУОА.

Школа академічного менеджменту спрямована на те, щоб створити сильну управлінську команду, яка буде здатна забезпечити розвиток НаУОА, підтримувати лідерські позиції нашого університету, а також давати відповіді на ті виклики, які постали перед вищою освітою та українським суспільством. Таким чином, ми започатковуємо в НаУОА формування кадрового резерву, який буде здатний забезпечити сталий розвиток і якісні зміни нашої академічної спільноти.