26 вересня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося четверте заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікерка онлайн-зустрічі: Юлія Шулик, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти НаУОА. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.
Юлія Шулик презентувала другу частину теми «Забезпечення якості вищої освіти: стан і виклики». Зокрема спікерка закцентувала увагу на проходженні акредитації; ролі учасників освітнього процесу в забезпеченні якості; комунікації, проведенні опитувань і напрямах покращення забезпечення якості освіти; визначенні методів викладання й оцінювання результатів навчання.
Під час заняття Юлія Шулик розповіла про процедуру акредитації, а саме:
- подання заявки;
- вибір акредитаційного агентства, переговори, попереднє узгодження освітніх програм, які будуть підлягати акредитації, а також вартості послуги;
- укладання контракту (тип послуги, сума витрат, терміни оплати, гарантії конфіденційності);
- формування експертної групи. Вибір експертів здійснює агентство;
- міжнародна акредитація: процедура (1,5-2 роки).
Також наприкінці зустрічі спікерка зазначила про якість освітньої діяльності: організацію освітнього процесу; забезпечення вибору вибіркових дисциплін; самоврядування; взаємозв’язки з випускниками, роботодавцями, професіоналами, проведення опитувань; комунікацію – процедури розгляду конфліктних ситуацій.
«Наше з вами завдання не тільки організувати освітній процес, але і вдосконалювати його для студентів, викладачів. У цьому суть роботи системи якості освітньої діяльності»,
«На зустрічі присутні представники різних закладів освіти, різних спеціальностей. І це єднає нас, адже норми, правила, цінності для всіх освітян єдині. Тому єднаймося, наснаги й успіхів нам»,
Читайте також: