Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічний фронт: відбулася супервізійна зустріч з Алексом Маляром

24 червня 2022 р.

24 червня відбулася одинадцята зустріч з ізраїльським психотерапевтом, координатором психіатричної служби в Медичному Центрі Бней Ціон (Хайфа, Ізраїль) Алексом Маляром на тему «Актуальні питання психологічної безпеки в умовах воєнного стану».

Модерувала захід Галина Гандзілевська, професорка, докторка психологічних наук.

Супервізія – це «розв’язання професійних проблем, які виникають у роботі з людьми, через обговорення цієї проблеми з обізнаним колегою чи наставником – супервізором». Під час зустрічі всі охочі мали можливість розповісти історії й поставити запитання спікеру. Алекс Маляр поділився своїми знаннями, надав корисні й ґрунтовні поради щодо вирішення кожної проблеми.

«Під час супервізії ми швидше вчимося ставити запитання, формулювати запит на обговорення й практикуємося в груповому обговоренні запропонованого на супервізію випадку чи випадків. Тоді в того, хто подав запит, будуть додаткові дані для роздумів і нові знання, які допоможуть йому приймати рішення й просувати лікувальний процес у потрібному руслі для досягнення лікувальних цілей. Іноді потрібно надати підтримку колезі, подолати складності особистого й професійного характеру, інколи – допомогти побачити альтернативні ходи мислення, розширити знання для більш повноцінної оцінки ситуації та більш правильного вибору лікувальної тактики»,

сказав Алекс Маляр.

Враженнями від зустрічі поділилася студентка 3 курсу спеціальності 053 Психологія Влада Юревич:

«Дуже полюбляю супервізії в нашій групі через те, що кожен намагається допомогти одне одному й завдяки таким рекомендаціям відбувається інсайт. За цим дуже цікаво спостерігати й навчатися».

 

Читайте також: