Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Психологічна підтримка в Острозькій академії

21 вересня 2022 р.

У Національному університеті «Острозька академія» з 1 вересня 2020 року успішно функціонує Інститут тьюторства.

Відповідно до положення про тьюторство в НаУОА, Інститут тьюторства вводиться на перших роках бакалаврату з метою розвитку в студентів самостійності, ініціативи, відповідальності, академічної доброчесності, спонукання їх до розвитку м’яких компетентностей, творчих здібностей, надання допомоги у процесі адаптації та формуванні студентського колективу, налагодження зв’язків з батьками (опікунами) студента, можливої допомоги у вирішенні проблем студентів, пов’язаних із реалізацією навчальних та науково-дослідницьких цілей, особистісним розвитком. 

«Інститут тьюторства працює в Острозькій академії у зв’язку з тим, що в нашому університеті впроваджено студентоцентрований підхід до навчання студентів. Тому тьюторська підтримка є дуже важливою. Вона включає багато аспектів. Зокрема тьютори стають першими помічниками, тими людьми, які допомагають студентам насамперед адаптуватися до університету, навчитися вчитися, розуміти, що таке навчальний процес тощо»,

зазначила докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи Руслана Каламаж.

Крім того, в умовах пандемії, а зараз і війни, роль тьюторів в освітньому процесі Острозької академії значно зросла. За словами Руслани Каламаж, у такій складній ситуації обов’язковим є надання психологічної підтримки для студентів.

«Але для того, щоб тьютори могли надавати психологічну підтримку студентам, розвивати їхню стресостійкість, психологічну стійкість, допомагати вирішувати їхні проблеми, вони самі повинні мати внутрішній особистий ресурс стійкості»,

додала Руслана Каламаж.

Тому Психологічна служба НаУОА, зокрема кафедра психології та педагогіки, організували й провели проєкт «Психологічна підтримка викладачів та тьюторів». У рамках проєкту відбулася низка семінарів, зокрема про таке:

Також в Острозькій академії проводиться ціла низка інших семінарів для тьюторів, зокрема про протидію булінгу, правильне здійснення комунікації в університеті, недопущення дискримінації, академічну доброчесність тощо.

«Усі ці заходи здійснюються для того, щоб тьютори мали і знання, й компетентності, й особистісні ресурси для здійснення фахової підтримки наших студентів»,

підсумувала Руслана Каламаж.