Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Чергова перемога: Острозька академія отримала ґрант Міжнародного Вишеградського фонду

19 серпня 2022 р.

Національний університет «Острозька академія» спільно з Жилінським університетом (Словаччина), Палацьким Університетом Оломоуц (Чехія) та Університетом у Бєльсько-Бяла (Республіка Польща) виграв черговий грант у рамках Вишеградського фонду.

Тема проєкту «Resilience approach in cross-cultural training of future teachers in Ukraine and V4 countries». Тепер упродовж двох із половиною років у Національному університеті «Острозька академія» відбудеться низка лекційних і практичних занять, які проведуть не лише викладачі університету, а й іноземні професори.

Керівниця проєкту зі сторони Острозької академії – докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки НаУОА, гарантка освітньої програми «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» Галина Гандзілевська. 

До колективу авторів та реалізаторів проєкту від Острозької академії увійшли: Гандзілевська Г.Б., Каламаж Р.В, Балашов Е.М., Ткачук О.В., Зубенко І.Р., Максимчук В.В., Кондратюк В., Черноус Т., Тимощук Є.А., Ратінська О.

Едуард Балашов, доктор психологічних наук, професор, помічник ректора з міжнародного співробітництва і фандрайзингу НаУОА, координатор проєкту зазначає, що проєкт має прикладний характер і спрямований на підготовку майбутніх вчителів у сфері психолого-педагогічного виховання дітей.

«Основна увага приділятиметься забезпеченню психологічних і дидактичних умов формування психологічної безпеки учнів початкової школи та молоді, розвитку їхнього саногенного мислення. Планується поглиблене вивчення основних психологічних і дидактичних потреб майбутніх вчителів через призму адаптації до непередбачуваних ситуацій, підвищення ефективності навчального процесу дітей і молоді за допомогою використання резилієнс-підходу. Вітаємо всіх авторів проєкту, який є важливою складовою виконання положень Стратегії інтернаціоналізації НаУОА»,

додає Едуард Балашов.

Докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки НаУОА, Галина Гандзілевська каже, що дуже важливо зараз, окрім усього іншого, отримати таку потужну інтелектуальну підтримку від представників університетських спільнот Словаччини, Польщі, Чехії. 

«У нас уже є позитивний науковий досвід співпраці з цими університетами, зокрема із Жилінським університетом, у якому я зараз проходжу стажування на гуманітарному факультеті. Це справді надійний партнер, як і всі інші, які у такий не простий час стали поряд із нами задля вирішення тих проблем, у яких відчуваємо свою інтелектуальну силу. Тішусь, що наші студенти – майбутні вчителі, матимуть можливість слухати лекції у провідних докторів, професорів. І звичайно, пишаюся, що й наші, українські науковці Острозької академії будуть почуті в закордонних університетах-партнерах. Тема проєкту надзвичайно важлива, і наша спільна маленька перемога укріплює віру, що ми не байдужі для світу. Ми покроково наближаємося до Великої Перемоги – кожен на своєму фронті»,

підсумовує Галина Гандзілевська.

Пишаємося цією перемогою й щиро вітаємо керівника проєкту й колектив авторів, а також бажаємо успішної реалізації проєкту!