Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про підготовку й написання наукових текстів розповіла Ольга Балацька

12 жовтня 2022 р.

У рамках тижня академічної доброчесності 12 жовтня в Національному університеті «Острозька академія» відбувся семінар для студентів на тему «Академічне письмо: підготовка й написання наукових текстів». Спікерка – Ольга Балацька, кандидатка юридичних наук, доцентка, директорка Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки.

«В Острозькій академії проходить тиждень академічної доброчесності. Сьогоднішній семінар розроблений саме для студентів, щоб сформувати в них корисні навички щодо написання академічних текстів. Попереду ви писатимете курсові, кваліфікаційні роботи, есе, тому отримання таких важливих навичок з академічного письма буде для вас дуже корисним для підготовки й виконання письмових робіт»,

розповіла Ольга Балацька.

Під час зустрічі спікерка розповіла про поняття академічного письма, створення академічного тексту, вибір теми дослідження, академічну доброчесність, оформлення покликань, пошук джерел і літератури, укладання бібліографії тощо.

«Метою академічного письма є інформування науковців і здобувачів освіти всіх рівнів щодо принципів академічної доброчесності, а ще поширення правил підготовки рукописів для публікації з дотриманням етики цитування, просування практики запобігання плагіату»,

додала Ольга Балацька.

Наприкінці зустрічі спікерка закцентувала увагу на структурі академічного тексту, яка містить вступ, дослідницьку частину, основний текст і висновки.