12 вересня в Національному університеті «Острозька академія» в рамках навчально-методичного центру «Школа освітніх інновацій» відбулося друге заняття викладачів за програмою навчального модуля «Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики». Спікерка онлайн-зустрічі: Оксана Матласевич, докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки НаУОА. Модерувала захід кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.
Оксана Матласевич презентувала тему «Що важливо знати про адаптацію до навчального року в часі війни?». Зокрема спікерка зазначила, що перед освітянами постали нові виклики: змішані форми навчання, необхідність перебування у сховищах, виснаження й загострення ментальних проблем, зміна ролі викладача і всього освітнього персоналу, важливість подбати про власне психічне здоров’я та взяти фокус на власне відновлення.
Під час заняття Оксана Матласевич також закцентувала увагу на травматичних подіях і їхньому впливі на студентів, концепції травмочутливого освітнього середовища, психічній травмі, найпоширеніших симптомах ПТСР у дітей і молоді, нових ролях викладача.
Також наприкінці зустрічі спікерка розповіла про 4 «стовпи» онлайн-навчання, а саме: академічну підтримку (зручні в користуванні ресурси, гнучкий розклад, достатньо взаємодії викладач-студент); технічну підтримку (доступ до інтернету, можливість спілкуватися між собою, презентації, інформаційна розсилка); здоров’я й добробут (спокійне середовище, турбота, підтримка соціальних навичок, розвиток стійкості, заходи для усвідомлення); відчуття спільноти (наводити численні причини, чому варто приходити на заняття, розвивати менші спільноти в межах більшого).
Читайте також: