Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Досвід Острозької академії представили під час дискусії «Університети для місцевого розвитку: Німеччина, Польща, Україна»

10 листопада 2021 р.

Цьогоріч аналітичний центр Cedos разом із Європейським університетом Віадріна організовують низку публічних заходів, присвячених місцевому розвитку. Одним із таких заходів стала публічна дискусія щодо ролі університетів і студентських просторів у місцевому розвитку, яка відбулася 9 листопада. Серед панелістів – представники університетів України, Німеччини й Польщі, а саме Національного університету «Острозька академія», Європейського університету Віадріна й Університету імені Адама Міцкевича.

На початку панельної дискусії було представлено кейси кожного з університетів-учасників.

Досвідом співпраці Острозької академії з місцевими громадами та місцевою владою, зокрема, щодо підготовки та впровадження проєктів розвитку територіальної громади, поділився Дмитро Шевчук, доктор філософських наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету «Острозька академія», координатор проекту «Town and Gown 2.0: стратегічна співпраця між університетом і містом в країнах Вишеградської групи і Україні» та Юлія Харчук, кандидатка економічних наук, доцентка, помічниця ректора Національного університету «Острозька академія» з освітнього менеджменту, координатора співпраці університету з представниками територіальних громад.

Під час дискусії обговорили ідеальний сценарій залучення університету до місцевого розвитку, зокрема, якими мають бути його роль і завдання; як виміряти ефективність співпраці між університетом, громадськістю та місцевою владою; із ким саме з громади має комунікувати університет для встановлення партнерства; яку роль у цьому діалозі могла б зіграти саме місцева влада; та як університети могли б залучити більш вразливих членів місцевих громад і вирішити проблему соціальної нерівності.

Враженнями поділився учасник панельної дискусії В'ячеслав Різник: 

«Дякуємо доповідачам й організаторам за актуальний і цікавий захід. Регіональні університети надважливі, адже вони є не лише осередками освіти й науки, але й платформами комунікації, розвитку, інтелектуального та культурного зростання в регіонах і в державі загалом».