8 грудня відбулася зустріч здобувачів спеціальності 013 Початкова освіта та 053 Психологія із професоркою світового рівня Хайді Андраде (Heidi Andrade) на тему: «Using formative self-assessment to promote learning and self-regulation».
Хайді Андраде є професоркою відділу психології та методології освіти в Університеті штату Нью-Йорк в Олбані. Її дослідження стосуються саморегульованого навчання, самооцінювання студентів, формуючого оцінювання.
З вітальним словом виступила докторка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології та педагогіки, Оксана Матласевич:
«Для нас велика честь послухати Вас, познайомитися та перейняти досвід. Ця пандемія дала можливості нам спілкуватися і краще використовувати всі сучасні комунікаційні технології».
Під час лекції спікерка розповіла про саморегульоване навчання.
«Саморегульоване навчання є досить важливим процесом, адже воно допомагає правильно ставити цілі, відстежувати прогрес та підбирати індивідуальні стратегії освітнього процесу, які є ефективними саме для вас. Правильно регулюючи свій емоційний стан, рефлексуючи та організовуючи себе можна значно підвищити свою продуктивність та досягнути успіхів у навчанні. Під час цього процесу дуже важливо не відволікатися та "слухати себе"»,
Зараз Хайді Андраде працює над проєктом «Діагностична оцінка та досягнення навичок у коледжі» (DAACS). Більш детально про нього можна дізнатися за покликанням: my.daacs.net.
До слова, ця лекція є першим кроком до плідної співпраці з відділом психології та методології освіти в Університеті штату Нью-Йорк в Олбані.