Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії психологині розповіли про позитивну дисципліну

21 вересня 2020 р.

Інтерактивна лекція «Позитивна дисципліна» для студентів-першокурсників спеціальності «Початкова освіта» відбулася в Національному університеті «Острозька академія» 18 вересня. Спікерками зустрічі стали докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки, директорка НЦ «Інститут саногенної педагогіки та психології» Галина Гандзілевська, та заступниця цього Центру, психологиня НаУОА, тренерка міжнародних програм «Емоційна аптечка» та «Школи для батьків та вихователів» Вікторія Кондратюк.

«Цьогоріч для студентів спеціальності «Початкова освіта» ми запропонували навчальну дисципліну «Педагогіка та психологія Нової української школи». Учитель початкової школи, згідно з професійним стандартом має володіти передусім психологічною та емоційно-етичною компетентностями. Окрім того, сучасні умови вимагають того, щоб майбутні педагоги уміли пристосовувати методи навчання та виховання до формату змішаного навчання. Тому на лекції ми вирішили запрошувати дитячих психологів-практиків, які допомагатимуть формувати професійні компетентності для створення психологічно-безпечного освітнього середовища. Оскільки ми сьогодні також переживаємо ще й інфодемію, то важливо розуміти також, що можна зробити для власної психологічної безпеки онлайн» — розповідала Галина Гандзілевська.

Лекторка Вікторія Кондратюк під час заняття ознайомила студентів із поняттям «позитивна дисципліна», продемонструвала техніку «Будинок позитивної дисципліни в класі».

«Сьогодні ми провели лекцію, аби зламати стереотип, що дисципліна має бути лише складною та нецікавою. Це потрібно для того, щоб сформувати майбутнього громадянина нашої країни, який зможе будувати відносини, вирішувати проблеми та матиме навички саморегуляції. Авторами цієї програми є відомі вчені Альфред Адлер та Рудольф Дрейкурс» — додала Вікторія Кондратюк.

«Це новий досвід від викладачів, з якими я лише починаю знайомитися, але відчуваю, що вони вже стають мені друзями. Для мене це цікаво та пізнавально» — поділилася враженнями від лекції студентка першого курсу спеціальності «Початкова освіта» Ірина Оніщук.

Інтерактивні лекції із запрошеними дитячими психологами-практиками продовжаться. Так, у понеділок, 21 вересня, відбудеться онлайн-лекція з Оленою Ратінською на тему: «Кібербулінг». А у середу, 23 вересня зустріч з Тетяною Черноус, яка презентує можливості використання орф-музикотерапії в початковій школі.

Також на факультеті політико-інформаційного менеджменту діє науковий центр «Інститут саногенної педагогіки та психології». Мета центру сформувати у студентів додаткові професійні компетентності. Для цього будуть діяти науково-практичні тренінги та наукові гуртки. Перший тренінг «Школа для батьків та вихователів», який стартує 29 вересня. Другий тренінг «Емоційна аптечка» для дітей 8-12 років. Тому запрошуємо батьків, освітян та всіх охочих приєднатися до цікавої співпраці!