Х Всеукраїнський фестиваль альтернативної реклами відбувся 5 грудня в Національному університеті «Острозька академія». Тема цьогорічного фестивалю — «ІнфоImprove: переконуй, інформуй та аналізуй». Організатором стала кафедра документознавства та інформаційної діяльності факультету політико-інформаційного менеджменту під керівництвом доцента Юлії Маслової та старшого викладача Ганни Охріменко.
«Щиро радію, що ми успішно провели наш Х Всеукраїнський фестиваль альтернативної реклами, студенти продемонстрували високий рівень підготовки рекламних проектів власної спеціальності та довели, що мають потужний креативний потенціал та ораторські здібності. Щиро вірю в перспективне майбутнє в рекламній сфері наших студентів-документознавців, адже такі практичні навички, які вони здобувають упродовж навчання, забезпечать їм конкурентоспроможність на сучасному ринку праці»,
Студенти спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» представили свої проекти в таких номінаціях: постерна реклама, телевізійна реклама, проспект, радіореклама, друкована реклама та альтернативна реклама.
«Це були неймовірні емоції, які запам’ятаються мені назавжди. Я задоволена, що вступила саме на цю спеціальність, бо тут відкриваються можливості працювати з рекламою. Х фестиваль альтернативної реклами подарував мені змогу відкритись і творити, зрозуміти, що таке реклама і як вона створюється»,
Переможцями стали студентки спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» 2 курсу Єлизавета Молодоженя та Катерина Рябчук із радіорекламою «Елітна професія» та «Елементарно, Ватсон». Також розігрувався приз глядацьких симпатій який дістався сестрам Мальчевським Іванні та Анні з альтернативною рекламою «Коротко про головне».