Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

ОНП «ГЛОБАЛЬНИЙ КОМУНІКАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ»

Рівень вищої освіти: другий (маґістерський)

Галузі знань 1: C Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини
Галузі знань 2: D Бізнес, адміністрування та право

Спеціальність 1: С3 Міжнародні відносини
Спеціальність 2: D3 Менеджмент

Гарант освітньої програми: Шляхова Ольга Анатоліївна, кандидат філософських наук, старший викладач.

Мета освітньо-професійної програми:

Підготувати високопрофесійних фахівців у сфері управління глобальними комунікаціями, які реалізують себе у міждисциплінарній площині менеджменту та міжнародних відносин, здатних розуміти і розв’язувати складні спеціалізовані завдання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, проводити дослідження та аналітику в галузі зовнішньої політики й управління міжнародними і корпоративними комунікаціями, а також створювати нові управлінські практики з комунікації на національному та глобальному рівнях.

Особливості ОНП:

Поглиблене вивчення проблем глобальних та корпоративних комунікацій (у т.ч. на національному та регіональному рівнях), окремих аспектів роботи в державних інституціях та транснаціональних організаціях (знання англійської мови для публічної комунікації, розробка комунікаційних проєктів та стратегій), практичної підготовки за фахом.