ОПП «DATA-МАРКЕТИНГ ТА АНАЛІТИКА». D5 Маркетинг / 075 Маркетинг
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 075 Маркетинг
Гарант освітньої програми: Іванчук Н. В., кандидат економічних наук, доцент
Мета освітньо-професійної програми: Підготовка бакалаврів маркетингу, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, комп’ютерної техніки й інформаційних технологій.
Особливості ОПП:
Освіта в галузі управління та адміністрування, яка передбачає здобуття фундаментальних знань з маркетингу.
Основний фокус освітньо-професійної програми – спеціальна освіта в галузі економіки, яка передбачає фундаментальне вивчення маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом, набуття практичних навичок і вмінь щодо визначення специфіки діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків, розроблення маркетингових стратегій та формування управлінських рішень у сфері data-маркетингу, цифрового маркетингу, маркетингу в соціальних мережах, контент маркетингу, web-дизайну, електронної комерції з урахуванням вимог економічного середовища.
Поєднання теоретичних знань, наукового пізнання із практичною діяльністю з метою оволодіння сучасними універсальними та спеціалізовані інформаційними системами і програмними продуктами, необхідними для ефективного управління ринками та поведінкою споживачів.
Відгуки, рецензії стейкхолдерів на ОПП