Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

ОПП "МЕНЕДЖМЕНТ ПОДІЄВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДИЗАЙН". 028 Менеджмент соціокультурної діяльності

Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)

Галузь знань: 02 Культура і мистецтво

Спеціальність: 028 Менеджмент соціокультурної діяльності

Гарант освітньої програми: Маслова Юлія Петрівна, кандидат філологічних наук, доцент

Мета освітньо-професійної програми: Підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних до подальшої самостійної професійної діяльності у галузі менеджменту соціокультурної діяльності завдяки:

  1. оволодінню знаннями та вміннями щодо реалізації інформаційних послуг у галузі;
  2. розробки інформаційних продуктів та алгоритмів їх створення у менеджменті соціокультурної діяльності;
  3. володінню принципами, підходами та видами подієвого менеджменту, інформаційного забезпечення управління та інформаційного дизайну в установах культури;
  4. адаптації до нових професій, видів та форм зайнятості у креативних індустріях та інформаційній діяльності в умовах постійних змін соціально-культурного розвитку суспільства.

Особливості ОПП: 

Практично-орієнтована підготовка фахівців зі збору, аналізу та поширення інформації щодо сучасних управлінських, соціокультурних та соціокомунікативних процесів в Україні та світі.

Формування знань, умінь та навичок для комплексного розуміння менеджменту подієвих комунікаціями. Освітня програма враховує сучасні тенденції та інновації у сфері подієвого менеджменту, а саме використання цифрових технологій, створення візуальних ефектів та розробка креативних концепцій подій. Здобувачі освіти вивчають курси, які сприяють розвитку креативних та аналітичних здібностей, важливістю є вивчення різноманітних стратегій та методів комунікації, включаючи публічні виступи, розвиток відносин з громадськістю. Освітня програма враховує сучасну спрямованість подієвого менеджменту та готує фахівців до роботи в інформаційно-комунікаційному середовищі. Практична підготовка здобувачів передбачає різні види практик: навчальна практика (з основ менеджменту в закладах культури), навчальна практика з івент-технологій менеджменту, виробнича практика (інформаційно-комунікативного консультування), виробнича практика з соціокультурного проєктування.

Компоненти освітньої програми

Код
н/д

Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проєкти (роботи),практики, кваліфікаційна робота) Кількість
кредитів
1 2 3
10.301 Англійська мова 16
07.101 Історія України 3
09.101 Філософія 3
10.320 Українська мова за професійним спрямуванням 3
13.112 Основи педагогіки та психології 3
26.172 Історія культури та Острозької академії 3
05.101 Сучасні інформаційні технології 3
30.103 Організація науково-дослідної роботи студента 4
23.117 Вступ до спеціальності 4
27.419 Основи соціокультурної політики 6
17.114 Загальна історія мистецтв 3
27.151 Документно-інформаційні комунікації 3
26.152 Культурологія 3
27.422 Менеджмент у галузі культури та мистецтва 6
27.420 Соціальна інформація та комунікація: інтегрований підхід 5
27.423 Івент-менеджмент та маркетинг 7
27.310 Інформаційно-аналітична діяльність 3
27.398 Методика соціально-комунікативних досліджень 3
27.329 Візуалізація ідей 3
27.424 Інформаційний менеджмент в соціокультурній діяльності 4
26.173 Корпоративна культура та діловий етикет 3
27.312 Практикум із документно-комунікативних технологій 3
10.302 Англійська мова за професійним спрямуванням 12
27.426 Комунікаційний консалтинг (комунікологія) 6
27.425 Репутаційний менеджмент 3
27.307 Практикум із референтської та офісної діяльності 4
27.427 Інформаційна культура та критичне мислення 4
27.428 Антикризовий соціокультурний менеджмент 3
08.733 Економічна теорія в соціокультурному управлінні 3
27.397 Теорія систем та системний аналіз інформаційних процесів 4
27.429 MICE-заходи за кордоном 3
27.431 Стратегічне управління соціокультурними проєктами 5
05.280 Основи web-дизайну 3
27.421 Аналітична культура та прийняття рішень 3
27.430 Управління людськими ресурсами у соціокультурній діяльності 3
26.220 Культурні креативні індустрії: сучасний стан та тренди 3
27.432 Інформаційний дизайн: практикум 3
30.102 Курсова робота (проєкт) 6
31.206 Навчальна практика (з основ менеджменту у закладах культури) 3
31.207 Навчальна практика з івент-технологій 3
31.208 Виробнича практика (інформаційно-комунікативного консультування) 6
31.209 Виробнича практика з соціокультурного проєктування 6
Загальний обсяг обов’язкових компонент: 180
Загальний обсяг вибіркових компонент: 60
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ 240