ОПП "ГРОМАДСЬКЕ ЗДОРОВ'Я". 229 Громадське здоров'я
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 22 Охорона здоров’я
Спеціальність: 229 Громадське здоров’я
Гарант освітньої програми: Гільман Анна Юріївна, кандидат психологічних наук, доцент
Мета освітньо-професійної програми:
Підготувати фахівця, який спроможний вирішувати складні теоретичні та практичні проблеми у сфері громадського здоров’я на основі здобутих особою теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для розв’язання комплексних проблем у галузі професійної діяльності, оволодіння методологією з оцінки ризиків для життя і здоров'я населення на індивідуальному та популяційному рівні.
Особливості ОПП:
Здобуття фахових компетентностей, необхідних для підготовки та реалізації заходів щодо впровадження загальнонаціонального принципу «Охорона здоров’я в усіх політиках держави» при розбудові вітчизняної системи охорони громадського здоров’я, покращення стану навколишнього середовища, попередження/усунення біологічних загроз, формування здорового способу життя.
ОП передбачає проходження ознайомчої, навчально-дослідної, виробничої практик, які проходять на базі науково-дослідних центрів НаУОА «Екології людини та охорони громадського здоров’я» та «Інноваційних та неінвазивних технологій в охороні здоров’я», спеціалізованих профільних установ та організацій задіяних у сфері громадського здоров`я (у т.ч. лабораторних центрів МОЗ України, Центрів громадського здоров’я, територіальні установи Держпродспоживслужби та їх структурні підрозділи, лікувально-профілактичних установ за різними напрямками діяльності).
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Код н/д |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів |
|
1. Обов'язкові компоненти ОПП |
|||
1.1 Цикл загальної підготовки |
|||
10.301 |
16 |
||
07.101 |
3 |
||
09.101 |
3 |
||
10.320 |
3 |
||
13.112 |
3 |
||
26.172 |
3 |
||
05.101 |
3 |
||
Всього за циклом: |
31 |
||
1.2 Цикл професійної підготовки |
|||
10.302 |
12 |
||
03.101 |
5 |
||
03.102 |
5 |
||
03.103 |
7 |
||
14.101 |
3 |
||
10.329 |
6 |
||
02.210 |
4 |
||
14.102 |
10 |
||
03.110 |
4 |
||
19.127 |
4 |
||
14.103 |
9 |
||
19.102 |
4 |
||
14.104 |
6 |
||
14.106 |
3 |
||
14.105 |
6 |
||
03.105 |
3 |
||
03.104 |
3 |
||
19.103 |
3 |
||
08.203 |
3 |
||
08.201 |
4 |
||
22.101 |
4 |
||
14.107 |
4 |
||
14.108 |
4 |
||
08.205 |
3 |
||
19.105 |
3 |
||
14.118 |
3 |
||
30.102 |
6 |
||
Всього за циклом: |
127 |
||
1.3 Цикл практичної підготовки |
|||
31.117 |
3 |
||
31.170 |
3 |
||
31.105 |
6 |
||
31.107 |
6 |
||
Всього за циклом: |
18 |
||
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
180 |
||
2. Вибіркові компоненти ОПП |
|||
Вибіркові компоненти ОПП |
60 |
||
Загальний обсяг освітньої програми |
240 |
Назва ОПП |
«Громадське здоров’я» |
||
Рівень вищої освіти |
Перший (бакалаврський) |
||
Галузь знань, спеціальність |
22 Охорона здоров’я 229 Громадське здоров’я |
||
Мета освітньо-професійної програми |
Формування фахівця, який спроможний вирішувати складні теоретичні та практичні проблеми у сфері громадського здоров’я на основі здобутих особою знань, умінь, навичок та компетентностей, достатніх для впровадження практичної діяльності, оволодіння методологією з оцінки ризиків для життя і здоров'я населення на індивідуальному та популяційному рівні. |
||
Орієнтація освітньої програми |
Освітньо-професійна програма має академічну та прикладну орієнтацію. |
||
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Отримання знань та навичок із оцінки стану середовища життєдіяльності людини, здоров’я населення та детермінант, що на нього впливають, моніторингу загроз для громадського здоров’я на індивідуальному та популяційному рівні, промоцію здоров’я та профілактику захворювань, захисту здоров’я населення, менеджменту здоров’я та стратегічного управління в галузі охорони здоров’я, організації та проведенні профілактичних та протиепідемічних заходів в осередках небезпечних інфекцій та в екстремальних ситуаціях у сфері громадського здоров’я, а також політики, та заходи, що спрямовані на збереження та зміцнення здоров'я та соціального благополуччя населення. Ключові слова: громадське здоров’я, фактори середовища життєдіяльності людини, промоція здоров’я, менеджмент здоров’я, епідеміологія та біостатистика, профілактика захворювань, захист та збереження здоров’я населення. |
||
Програмні результати |
ПРН1. Застосовувати знання основних форм і законів абстрактно-логічного мислення, основ методології наукового пізнання, форм і методів вилучення, аналізу, оброблення та синтезу інформації в предметній галузі. ПРН2. Оцінювати та інтерпретувати основні епідеміологічні та демографічні показники, значення детермінант здоров’я, використовувати методи статистичного дослідження в галузі охорони здоров’я. ПРН3. Уміти організовувати та надавати послуги, які покращують психічне здоров’я, безпеку та фізичне благополуччя за допомогою захисних та адаптивних методів, а також для ефективної превенції, профілактики та відновлення психічного стану особистості. ПРН4. Оцінювати ризики та брати участь в заходах при надзвичайних ситуаціях у сфері громадського здоров’я. ПРН5. Керувати проектами та розробляти їх в галузі громадського здоров’я. ПРН6. Аналізувати результати наукових досліджень, впроваджувати їх у наукові проекти, медичну практику та суспільство. ПРН7.Прогнозувати медико-демографічну ситуацію в окремих регіонах із визначенням тенденцій, причин та моделюванням можливих варіантів її поліпшення. ПРН8. Демонструвати вміння спілкуватися державною та іноземною мовою, налагоджувати професійну комунікацію; володіти необхідним лексичним мінімумом іноземної мови в межах потреби своєї професійної діяльності. Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника. ПРН9. Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для поінформованої аудиторії, формулювати розгорнутий аналіз та тези досліджень. ПРН10. ОБрати участь у розробці заходів, спрямованих на покращення стану середовища життєдіяльності людини, збереження та зміцнення здоров’я населення, впровадження загальнонаціонального принципу «Охорона здоров’я в усіх політиках держави» та оцінювати їх ефективність. ПРН11. Визначати поняття профілактики захворювань та брати участь в організації профілактичних заходів на різних рівнях управління системи охорони здоров’я. ПРН12. Розробляти та організовувати заходи з промоції здоров’я. ПРН13. Аналізувати економічну ефективність прийнятих управлінських рішень на регіональному та місцевому рівні та пропонувати заходи щодо підвищення такої ефективності. ПРН14. Знати та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності. Демонструвати здатність діяти на основі принципів моралі та деонтології. ПРН15. Знати і аналізувати принципи структурно-функціональної організації, механізми регуляції та адаптації людини та інших живих організмів. Розуміти роль еволюційної ідеї органічного світу. Застосовувати моделі, методи і дані анатомії і психофізіології у процесі навчання і забезпечення професійної діяльності ПРН16. Використовувати методологію системного аналізу об’єктів, процесів і систем для задач аналізу, прогнозування, управління та проектування динамічних процесів в економічних, технічних, технологічних і фінансових об’єктах в галузі охорони здоров’я. ПРН17.Здійснювати пошук інформації з різних джерел для вирішення професійних завдань, у тому числі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. ПРН18.Слідувати етичним принципам та нормам медичного права та біоетики при плануванні досліджень, зборі інформації та її використанні. |
||
Форма навчання |
Денна |
||
Термін навчання |
3 роки 10 місяців. |
||
Передумови навчання за ОПП |
Особи, які здобули повну загальну середню освіту (на основі сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та вступних іспитів), а також на основі молодшого спеціаліста або які не менше одного року здобувають ступінь бакалавра. Виконання правил прийому до НаУОА. |
||
Загальний обсяг i структура освітньої програми |
Всього - 240 кредитів, з них: - обов’язкові компоненти – 176 кредитів; - вибіркові компоненти – 64 кредитів; - практична підготовка – 18 кредитів; |
||
Код н/д |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів |
|
1. Обов'язкові компоненти ОПП |
|||
1.1 Цикл загальної підготовки |
|||
10.320 |
3 |
||
07.101 |
3 |
||
07.128 |
3 |
||
10.301 |
16 |
||
09.101 |
3 |
||
21.101 |
3 |
||
Всього за циклом: |
31 |
||
1.2 Цикл професійної підготовки |
|||
10.302 |
12 |
||
03.101 |
5 |
||
03.102 |
6 |
||
03.103 |
8 |
||
14.101 |
4 |
||
10.329 |
6 |
||
14.102 |
10 |
||
02.210 |
4 |
||
14.103 |
9 |
||
19.102 |
5 |
||
14.104 |
6 |
||
14.106 |
4 |
||
14.105 |
6 |
||
03.105 |
3 |
||
03.104 |
4 |
||
19.103 |
3 |
||
08.203 |
4 |
||
19.105 |
4 |
||
08.201 |
3 |
||
14.107 |
5 |
||
14.108 |
3 |
||
22.101 |
4 |
||
19.104 |
3 |
||
30.102 |
6 |
||
Всього за циклом: |
127 |
||
1.3 Цикл практичної підготовки |
|||
31.117 |
3 |
||
31.118 |
3 |
||
31.105 |
6 |
||
31.106 |
6 |
||
Всього за циклом: |
18 |
||
|
Загальний обсяг обов’язкових компонентів |
176 |
|
2. Вибіркові компоненти ОПП |
|||
|
Вибіркові компоненти ОПП |
64 |
|
|
Загальний обсяг освітньої програми |
240 |