ОПП "ЕКОНОМІЧНА КІБЕРНЕТИКА". 051 Економіка
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність: 051 Економіка
Гарант освітньої програми: Новоселецький Олександр Миколайович, кандидат економічних наук, доцент
Мета освітньо-професійної програми: фундаментальна підготовка фахівців з економіки, що здатні розробляти та реалізувати управлінські рішення з організації аналітичної діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, комп’ютерної техніки й інформаційних технологій; створювати програмне забезпечення, розробляти та супроводжувати ІТ-проєкти.
Особливості ОПП:
Глибоке опанування сучасними професійними знаннями та навичками в галузі комп’ютерних технологій та економічного аналізу у поєднанні з глибоким вивченням англійської мови за адаптованими до вимог спеціальності програми.
На першому та другому курсах навчання студенти проходять навчальну практику, в результаті якої набувають навички обробки та систематизації великих масивів інформації з використання сучасних інформаційних систем. Для закріплення набутих навичок на третьому курсі відбувається проходження виробничої практики в ІТ-компаніях, на підприємствах, установах, банках, державних установах та ін. На четвертому курсі студенти проходять науково-дослідну практику для здобуття навичок академічного письма та розробки власних досліджень.
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Компоненти освітньої програми
Назва ОПП |
Економічна кібернетика |
|
Рівень вищої освіти |
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти |
|
Галузь знань, спеціальність, спеціалізація (за наявності) |
Галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки. Спеціальність: 051 Економіка. |
|
Мета освітньо-професійної програми |
Фундаментальна підготовка фахівців з економіки, що здатні розробляти та реалізувати управлінські рішення з організації аналітичної діяльності підприємств та організацій з використанням економіко-математичних методів аналізу, прогнозування та моделювання, комп’ютерної техніки й інформаційних технологій; створювати програмне забезпечення, розробляти та супроводжувати ІТ-проекти. |
|
Орієнтація освітньої програми |
Спеціалізована освітньо-професійна програма, що базується на сучасних положеннях та результатах наукових досліджень у сфері економіко-математичного моделювання, управління складними економічними системами, програмуванні, проектуванні та розробці інформаційних систем і систем захисту інформації, практиці застосування відповідних інструментів, орієнтується на актуальні спеціалізації, в рамках яких можлива подальша професійна кар’єра учасників освітнього процесу. |
|
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації |
Спеціальна освіта в галузі економіки, яка передбачає фундаментальне вивчення та набуття практичних навичок і вмінь у сфері управління складними економічними системами, системами штучного інтелекту, ІТ-проектами, моделювання та прогнозування соціально-економічних процесів, програмування, проектування та розробки інформаційних систем, систем захисту інформації. Ключові слова: економіко-математичне моделювання, управління, прогнозування, інформаційні технології та системи, штучний інтелект. |
|
Програмні результати навчання |
Показувати розуміння закономірностей розвитку соціально-економічних процесів, сучасних інформаційних систем та технологій. Демонструвати навички здійснення пошуку інформації, аналізу різноманітних її джерел та проводити на цій основі дослідження. Вибирати та використовувати необхідний науково-методичний, аналітичний інструментарій та сучасні інформаційні технології для управління економічною діяльністю. Показувати вміння ставити завдання, моделювати та проводити комплексний економічний аналіз діяльності підприємств (установ, організацій) в умовах ризику та невизначеності. Обґрунтовувати управлінські рішення, що потребують застосування сучасних методів економіко-математичного моделювання та прогнозування. Розуміти та самостійно формувати зміст, структуру і висновки наукових та аналітичних текстів з економіки. Проводити пошук, систематизацію, узагальнення інформації, формувати висновки та пропозиції з її аналізу, здійснювати комп’ютерну обробку даних, забезпечувати підготовку та представлення аналітичних звітів. Визначати нові методи роботи з великими масивами даних, які використовуються для вирішення актуальних економічних задач в усіх секторах економіки. Демонструвати навички застосування методів аналізу, моделювання, реінжинірингу в бізнес-процесах інформаційних систем, уміння застосовувати CASE- засоби під час їх проектування. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції розвитку соціально-економічних систем та процесів. Обґрунтовувати та управляти інвестиційними та ІТ-проектами. Розробляти, впроваджувати та супроводжувати програмні продукти. Оцінювати результати власної роботи і нести відповідальність за особистий професійний розвиток. Демонструвати навички самостійного опанування нових знань, використовуючи сучасні освітні та дослідницькі технології у сфері економіки. Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів Вибирати методи адаптації та напрями використання міжнародних стандартів та нормативів в професійній діяльності. Демонструвати навички спілкування в професійних колах іноземними мовами. Будувати структурно-логічні схеми механізмів управління елементами економічної системи, виділяти причинно-наслідкові зв’язки між ними. Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність |
|
Форма навчання |
Денна, умови вступу |
|
Термін навчання |
3 роки 10 міс. |
|
Передумови навчання за ОПП |
Наявність повної загальної середньої освіти та виконання правил прийому до Національного університету «Острозька академія» в поточному році. |
|
Загальний обсяг та структура освітньої програми |
Всього – 240 кредитів: - обов’язкові компоненти - 175 кредитів; - вибіркові компоненти - 65 кредитів; - практична підготовка - 18 кредитів; |
|
Код п/п |
Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
Кількість кредитів |
10.301 |
16 |
|
07.101 |
3 |
|
09.101 |
3 |
|
10.320 |
3 |
|
13.112 |
3 |
|
07.128 |
3 |
|
10.302 |
12 |
|
08.104 |
6 |
|
08.105 |
4 |
|
08.106 |
4 |
|
07.138 |
3 |
|
01.101 |
10 |
|
01.102 |
3 |
|
08.501 |
6 |
|
05.101 |
6 |
|
08.209 |
4 |
|
08.210 |
4 |
|
08.211 |
4 |
|
08.301 |
3 |
|
08.302 |
3,5 |
|
08.401 |
3,5 |
|
01.104 |
5 |
|
05.216 |
6 |
|
05.217 |
6 |
|
08.502 |
4 |
|
08.503 |
3 |
|
08.224 |
4 |
|
05.106 |
4 |
|
08.504 |
4 |
|
05.201 |
4 |
|
01.105 |
3 |
|
05.218 |
4 |
|
30.102 |
3 |
|
31.134 |
3 |
|
31.134 |
Практика навчальна з курсу Економіко-математичне моделювання |
3 |
31.105 |
6 |
|
31.105 |
6 |
|
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
175 |
|
Загальний обсяг вибіркових компонент: |
65 |
|
Загальний обсяг освітньої програми: |
240 |