Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Доктор філософії Оксфордського університету прочитав лекцію для студентів Острозької академії

26 вересня 2024 р.

26 вересня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція Брюса Андерсона (Bruce Anderson) – доктора філософії, засновника та керівника Міжнародної теологічної освітньої мережі (ITEN), яка існує для оснащення та надання допомоги локальним служителям у процесі створення та підтримки центрів теологічного та лідерського розвитку серед народів, яких не досягло Євангеліє. Брюс Андерсон також є засновником і президентом «Інституту Реформації», який зосереджений на Східній Європі, культуру якої позбавили біблійних принципів десятиліття соціалістичного та комуністичного правління.

Із вітальним словом звернувся доктор філософських наук, професор, проректор із науково-педагогічної роботи НаУОА Дмитро Шевчук:

«Брюс Андерсон - великий друг України й Острозької академії. Його наукові зацікавлення пов'язані з історією Східної Європи XVI - XVII ст. Зокрема, він досліджує народження й розвиток ліберальної філософії та розуміння свободи інтелектуалами, які проживали в нашій частині європейського континенту. Лекцію, яку він запропонував студентам, присвячено темі розвитку університету. Зокрема, пан Брюс презентує появу та впровадження в освіту ідеї «вільних мистецтв», що, як відомо, було принципом навчання в давній Острозькій академії. Ми хочемо щиро подякувати д-ру Брюсу Андерсону за підтримку України в ці нелегкі для нашої країни часи».

Традиційно в західній культурі існують три типи авторитетів у суспільстві: суддя, священнослужитель і викладач університету. Це ілюструє значну роль, яку відіграють університети у впливі на культуру та суспільство. Про те, які ідеї породили університет як інституцію і звідки походить сам термін «університет» упродовж зустрічі розповідав Брюс Андерсон.

Крім цього, спікер зосередив свою увагу на розкритті питань, які хвилюють сьогоднішніх студентів, а саме звідки взявся мій університет і чому я тут навчаюся; як методи та зміст університетського навчання попередніх століть підказують нам ідеї про те, як я можу покращити своє навчання як студент сьогодні; яким є ширший зв'язок між університетом та його ідеями, моїм навчанням і тим, як усе це впливає на світ, у якому ми живемо; чи можу я змінити світ своїм навчанням.

Наприкінці зустрічі відбулася жвава дискусія, упродовж якої студенти мали змогу поспілкуватися зі спікером, висловити свої думки та отримати вичерпні відповіді на свої запитання.

«Ми живемо в такий час, коли часто академічна освіта, на жаль, знецінюється. Проте, як зазначали інтелектуали раніше: «Знання — це сила». Брюс Андерсон поділився історіографією розвитку університету як інституції, порадами стосовно ефективного навчання та цікавими історіями свого життя. Приємно, що студенти активно взаємодіяли з паном Андерсоном і змогли відверто отримати відповіді на найрізноманітніші запитання»,

поділилася враженнями від заходу студентка 3-го курсу спеціальності «Філософія» Анастасія Сольвар.