Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Виїзна бізнес-школа НаУОА в закладах освіти Підгайцівської громади

24 квітня 2024 р.

23 квітня викладачі і студенти економічного факультету провели виїзні тренінги Бізнес-школи НаУОА в Піддубцівському, Підгайцівському й Романівському ліцеях Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області.

Спікерами тренінгів стали: професорка, докторка економічних наук, завідувачка кафедри фінансів, обліку і аудиту Ольга Дем’янчук; професорка, докторка економічних наук, завідувачка кафедри економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій Ольга Кривицька; викладач кафедри ЕММІТ Андрій Чернявський і студенти 1-го курсу ОП «Фінанси та бізнес-аналітика» Валерія Семенюк та Анастасія Якимець, студенти 1-го курсу ОП «DATA-маркетинг та аналітика» Уляна Купіч та Леся Дитюк, а також студенти 3-го курсу спеціальності  «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» Мирослава Гонтар і Марія Рись. Вони провели стислі тренінги на такі теми: «Моє успішне майбутнє залежить від мене», «Підприємництво у моєму житті» та «Як реалізувати бізнес-ідею».

Учасники мали змогу працювати в командах, практична частина тренінгів була активною. Усі учні 9-х-11-х класів із зацікавленістю працювали над своєю ідеєю, назвою бізнесу, його продуктом, формулювали місію й визначали споживача, який готовий голосувати грошима за товар або послугу.

«Учні представили креативні ідеї, презентували свої проєкти й обґрунтували цінність створення їх продукту або ідеї. Ми працювали з чудовими, свідомими й відповідальним молодими людьми. Це був новий досвід для всіх учасників, вони дізналися багато нового й залишилися задоволеними»,

зазначила Ольга Дем’янчук.