Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася зустріч із керівницею зовнішнього навчання в Sigma Software University Ольгою Осередчук

23 жовтня 2024 р.

У межах навчального курсу «Управління брендом роботодавця» 22 жовтня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася лекція на тему «Імідж керівника та його вплив на формування позитивного бренду роботодавця».

Спікерка – Ольга Осередчук, керівниця зовнішнього навчання в Sigma Software University, докторка педагогічних наук, професорка кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, авторка курсу «Вдосконалення викладацької майстерності» у Львівському національному університеті імені Івана Франка та учасниця низки освітніх міжнародних проєктів.

Модерувала зустріч докторка філософії за спеціальністю 051 Економіка Наталя Данилюк.

«Сьогодні в нас дуже цікава тема для роздумів, обміну досвідом, пов'язана із впливом іміджу керівника на формування позитивного бренду роботодавця. Спікеркою є пані Ольга Осередчук. Сподіваюся, що сьогоднішня лекція буде корисною для вас»,

зазначила Наталя Данилюк.

Під час заходу пані Ольга розповіла про Sigma Software University, поняття бренду, його позиціонування, інструменти для просування бренду, соціальні мережі як дієві канали комунікації із споживачами, вплив сприйняття лідера на репутацію компанії тощо.

«Дуже рада була мати можливість провести лекцію в Острозькій академії, комунікувати і взаємодіяти з вами»,

підсумувала Ольга Осередчук.