21 березня в Національному університеті «Острозька академія» відбувся методичний семінар, який ініціювала й провела кафедра національної безпеки та політології.
Зі вступним словом звернувся доктор політичних наук, професор, модератор заходу Юрій Мацієвський:
«Ідея методичного семінару виникла кілька місяців тому. Війна спровокувала нові виклики, але й підштовхнула до нових рішень. Відтак ми вирішили узгодити оптику того, як взаємодіємо зі студентами в умовах змішаного навчання, де в нас є проблеми, які рішення вже працюють, а які можемо знайти і впровадити. Тому ми запропонували обговорити ці питання з метою покращення навчання здобувачів наших програм – політології та національної безпеки».
Після цього викладачі кафедри виступили з такими доповідями:
- «Як покращити ефективність навчання/викладання» (доктор політичних наук, професор Юрій Мацієвський);
- «Проблеми оцінювання якості викладання» (кандидат наук із державного управління, доцент Віталій Лебедюк);
- «Якість навчання. Підходи до оцінювання студентів та виховної роботи. Участь викладачів-сумісників у науковій роботі кафедри» (завідувач кафедри національної безпеки та політології, доктор юридичних наук, професор Микола Романов);
- «Проблеми формування soft skills у студентів спеціальності «Національна безпека» (викладач Сергій Кардаш);
- «Контроль знань під час онлайн навчання: адаптація офлайн способів» (кандидат історичних наук, старший викладач Віталій Бондарчук);
- «Як може бути вирішена проблема повноцінного опитування на практичних заняттях у групах чисельністю в 30 чоловік?» (кандидат політичних наук, доцент Роман Мартинюк).
«Кафедра національної безпеки та політології проводить такі методичні семінари як мінімум із двох причин. Перша, це тримати руку на пульсі освітнього процесу, тобто адаптовувати методики викладання й не втрачати вимоги до здобувачів. Ми всі є свідками того, як спочатку пандемія, а потім війна внесли кардинальні зміни у звичний ритм навчання. Окрім онлайн-навчання, актуальними залишаються інші освітні виклики, на які ми звертаємо увагу. Друга причина, це те, що такі семінари є платформою, де викладачі можуть поділитися своїм баченням вдосконалення тих чи тих освітніх методик. Оскільки навчання в Острозькій академії – це не лише відвідування занять, а формування цінностей, які закладаються під час комунікації здобувачів і викладачів, то на таких заходах відбувається генерування ідей, участь у спільних проєктах, волонтерство, лідерство й активна життєва позиція»,