Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Професор університету Сент-Ендрюс прочитав лекцію про організацію даних

20 березня 2024 р.

20 березня в Національному університеті «Острозька академія» в межах Відкритого університету відбулася лекція на тему «Організація даних в електронних таблицях: як уникнути «пасток» ?»

Спікер - професор, викладач школи комп’ютерних наук Університету Сент-Ендрюс Олександр Коновалов.

Із вітальним словом до присутніх звернувся декан економічного факультету, кандидат економічних наук, доцент Олександр Новоселецький:

«Лекція стала можливою завдяки нашій співпраці з StAndrew University, яка є свідченням нашого спільного прагнення до підвищення академічних стандартів і розвитку міжнародного наукового співробітництва. Професор О.Коновалов зумів не тільки доступно і змістовно представити тему, яка, на перший погляд, може здатися дуже специфічною та нішевою, але й висвітлити її актуальність та значимість для кожного, хто працює з даними у своїй професійній діяльності. Особливо важливим є той факт, що пан Олександр не лише поділився теоретичними знаннями, але й продемонстрував практичні приклади з власного досвіду, що дозволило учасникам лекції краще зрозуміти матеріал та мотивувало їх до подальшого самостійного вивчення теми.

Висловлюю щиру подяку професору Олександру Коновалову за його внесок в академічне життя нашого факультету та сподіваюся на подальшу співпрацю та обмін знаннями між нашими університетами».

Під час зустрічі студенти ознайомилися з найкращими методами введення та форматування даних в електронних таблицях; дізналися, як оптимізувати розташування змінних і спостережень в електронній таблиці; навчилися розпізнавати й вирішувати типові проблеми форматування електронних таблиць; вивчили методи контролю якості, щоб виявляти помилки в електронних таблицях й обмежити введення неправильних даних; дізналися, як зберігати дані електронних таблиць у сумісних форматах файлів.

«Острозька академія наш партнер за програмою споріднених університетів, тому виникла ідея провести такий семінар, адже зараз є багато розмов про співробітництво й інтеграцію українських вчених у міжнародні наукові мережі, про відкриту науку й публікацію не тільки статей, а й даних. Я вважаю, що студентам буде корисно дізнатися про те, як зберігати дані ефективно із самого початку, щоб потім витрачати менше часу на їх обробку, уникати помилок і проблем. Це може допомагати студентам зберігати час й уникати помилок і проблем у своїх власних роботах, а також тоді, коли вони співпрацюватимуть з іншими»,

зауважив Олександр Коновалов.

Крім цього, спікер розглянув 12 простих правил організації даних в електронних таблицях і зосередив увагу присутніх на принципах, які можуть бути застосовані до будь-яких електронних таблиць.

Наприкінці зустрічі відбулася дискусія, де всі учасники мали змогу поставити запитання спікеру й отримати на них відповіді.

До слова, Університет Сент-Ендрюс є найстарішим університетом Шотландії, третім за часом заснування у Великобританії після Кембриджу та Оксфорду. Заснований у 1410 році в університетському містечку Сент-Ендрюс, на березі Північного моря. У сучасному університеті навчається близько 10 тисяч студентів, викладаються переважно гуманітарні й соціальні науки.