Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Інтенсифікація співпраці: Острозька академія і біотехнологічний ліцей «Радовель» розпочали реалізацію освітнього проєкту

19 березня 2024 р.

19 березня Національний університет «Острозька академія» і біотехнологічний ліцей «Радовель» розпочали реалізацію освітнього проєкту з метою налагодження співпраці між освітніми закладами у форматі подальшої практики для студентів і наукових досліджень викладачів на базі ліцею.

Під час поїздки також відбулася зустріч представників Острозької академії з меценатом НаУОА, почесним доктором НаУОА, українським бізнесменом, громадським діячем, меценатом, керівником благодійного фонду «Радовель», членом Наглядової ради біотехнологічного ліцею «Радовель» Михайлом Весельським.

Декан економічного факультету, кандидат економічних наук, доцент Олександр Новоселецький зауважив:

«Основною ціллю нашої поїздки було проговорення й визначення реальних кроків щодо можливостей поширення цінностей, які прищеплюються студентам в Острозькій академії поміж учнів ліцею. Підходи до підготовки молоді в наших освітніх закладах мають багато спільного і ґрунтуються на формуванні у свідомості молодих українців почуття гідності, доброчесності та вміння критичного мислення. Результати такої взаємодії можуть виявитися основними для подальшого розвитку освіти в Україні та формування нового покоління свідомих і креативних громадян».

Директор Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту, кандидат філософських наук, доцент Максим Карповець зазначив, що освітній проєкт Михайла Весельського увібрав кращі світові й національні здобутки і є абсолютно новим, незвичним у нашій шкільній освіті, де за основу взято гармонійний розвиток дитини – здорової, щасливої, розумної, не позбавленої чіткої патріотичної позиції. 

«Наша команда в захваті від масштабу та якості його реалізації. Такі цінності також суголосні й Острозькій академії, яка на основі традиції намагається створити інноваційні, часто експериментальні проєкти. Тому нам важливо спільно доповнити один одного в напрямі осмислення, розроблення і впровадження освітніх практик, які б посилили вже здобуте й відкрили нові двері для розвитку початкової, середньої та вищої освіти як основи для формування сучасних українців із найкращими людськими чеснотами. Для цього ми залучимо студентів наших освітніх програм, зокрема початкової освіти, психології та української мови як носіїв інновацій, а також викладачів як тих, хто зможе науково описати й впровадити наші ідеї»,

наголосив Максим Карповець.

Студент 3-го курсу ОПП «Історія та археологія» Назарій Івахів зауважив:

«Насамперед хочу зазначити, що Острозька академія дає багато можливостей для своїх студентів. Однією з таких для мене став проєкт Михайла Весельського «Біотехнологічний ліцей «Радовель». Сучасна початкова й середня освіти потребують модернізації і змін для того, щоб дитина була вмотивована навчатися і щоб школи підтримували таланти своїх учнів. Вважаю, що ліцей у Радовелі із його філософією стане моделлю нової української освіти у школах».