Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася панельна дискусія «Цифрова трансформація університету»

17 травня 2024 р.

17 травня в межах Днів науки в Національному університеті «Острозька академія» відбулася дискусія «Цифрова трансформація університету». Модерував зустріч проректор із науково-педагогічної роботи, доктор філософських наук, професор Дмитро Шевчук.

«Тема нашої дискусії надзвичайно важлива й актуальна. Ми живемо в цифровому суспільстві й повинні шукати цифрові рішення, щоб організовувати управління університетом, освітній процес, наукову діяльність, яка значною мірою сьогодні теж пов’язана з цифровізацією, її впровадженням у заклади вищої освіти»,

зазначив Дмитро Шевчук.

Серед спікерів – Ігор Зубенко, кандидат психологічних наук, доцент, керівник Інформаційно-технічного центру НаУОА; Олег Лагоднюк, кандидат технічних наук, доцент, заступник ректора з інформаційних технологій Українського католицького університету; Іван Козій, доктор технічних наук, доцент, проректор із науково-педагогічної роботи Сумського державного університету; Андрій Морозов, кандидат технічних наук, доцент, проректор із науково-педагогічної роботи Державного університету «Житомирська політехніка».

Під час зустрічі спікери панельної дискусії представили різноманітні кейси впровадження цифрових рішень у своїх університетах і загалом розповіли про їхню цифрову трансформацію.

Ігор Зубенко закцентував увагу на історії впровадження цифрових технологій в Острозькій академії, а також особливостях розробки й модулях системи UMSystem.

Іван Козій зазначив про основні стратегічні завдання розвитку Сумського державного університету, поняття цифрового університету, основні напрями цифровізації, сервіси електронного особистого кабінету, впровадження технологій e-learning в освітній процес тощо.

Андрій Морозов розповів про онлайн-систему управління Державним університетом «Житомирська політехніка», її історію розробки й особливості функціонування.

Олег Лагоднюк представив візію цифрової трансформації Українського католицького університету, основні виклики цифрової трансформації й проєкти УКУ.