Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся четвертий випуск Школи освітніх інновацій

17.05.2024

17 травня в Навчально-методичному центрі «Школа освітніх інновацій» Національного університету «Острозька академія» відбулося урочисте вручення сертифікатів про підвищення кваліфікації у викладачів вишу. Ініціатори й натхненники центру – ректор НаУОА, доктор психологічних наук, професор Ігор Пасічник, проректорка з навчально-виховної роботи, докторка психологічних наук, професорка Руслана Каламаж та проректор з науково-педагогічної роботи, доктор філософських наук, професор Дмитро Шевчук. Модерувала захід керівниця Школи освітніх інновацій, кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова

«Чотири роки тому для обміну досвіду ми зробили своєрідну реформу стажування науково-педагогічних працівників в Острозькій академії. Важливо, що участь у Школі освітніх інновацій беруть і колеги з інших університетів, бо дискусії, обговорення в межах занять і модулів дозволяють дізнатися, що відбувається в інших закладах освіти, реалізувати спільні практики. Надзвичайно радий, що Школа освітніх інновацій Острозької академії розвивається і щороку ми доповнюємо програму новими лекціями й темами»,

звернувся зі вступним словом Дмитро Шевчук.

Школа освітніх інновацій – це інноваційний навчально-методичний центр професійного навчання, діяльність якого спрямована на розвиток у педагогів і науково-педагогічних працівників компетентностей, що сприяють якісній організації педагогічної взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу. Учасниками школи можуть бути викладачі й наукові працівники не лише Острозької академії, а й представники ЗВО з усієї України. 

«Школа освітніх інновацій розпочалася з ініціативи проректорки з навчально-виховної роботи Руслани Каламаж, за що їй дуже вдячні. Діяльність нашої Школи об’єднує всіх представників Острозької академії. Сьогодні ми вже вчетверте вручаємо сертифікати для слухачів і слухачок з усієї України. Щиро дякую нашим лекторам, які читали модулі, намагалися поділитися своїм досвідом й ідеями із слухачами»,

зазначила Юлія Маслова.

Юлія Маслова додала, що слухачами Школи освітніх інновацій були ректори, проректори, декани, завідувачі кафедр провідних університетів України.

Стажування тривало з 4 вересня 2023 року до 6 травня 2024 року. Упродовж курсу учасники завершили стажування в Навчально-методичному центрі ШОІ обсягом 180 годин (6 кредитів ЄКТС) та набули основні компетентності відповідно до Рамкової програми ЄС за такими модулями: 

  1. Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики: особиста, соціальна та навчальна компетентності; компетентність культурної обізнаності та самовираження.
  2. Етика й естетика в мовленнєвій діяльності фахівця: мовна компетентність; особиста, соціальна та навчальна компетентності; грамотність. 
  3. Політична грамотність: особиста, соціальна та навчальна компетентності; грамотність.
  4. Цифрова грамотність: сучасні технології та інструменти On-line навчання: цифрова компетентність.
  5. Проєктний менеджмент: підприємницька компетентність.
  6. Медіаграмотність та інформаційна культура: грамотність та громадянська компетентність.
  7. Мистецтво красномовства: мовна компетентність; особиста, соціальна та навчальна компетентності; грамотність.
  8. Робота з відкритими даними: від збору інформації до її інтерпретації: математична компетентність та компетентність у науках, технологіях та інженерії.

Докторка психологічних наук, доцентка кафедри міжнародних відносин Марія Августюк поділилася враженнями від участі:

«Щиро вдячна Школі освітніх інновацій НаУОА за можливість бути слухачкою центру й отримати сертифікат про підвищення кваліфікації. Це був неймовірно цікавий час із можливістю занурення в творчу й інформаційно насичену атмосферу креативних, змістовних і незабутніх лекційних занять. Величезне спасибі за титанічну працю ініціативним, натхненним організаторам й ідейникам проєкту: Ігорю Пасічнику, Руслані Каламаж, Дмитру Шевчуку і Юлії Масловій. Окремі слова вдячності лекторам, справжнім фахівцям високого професіоналізму, й усім координаторам. І як уже сертифікована випускниця з упевненістю підтверджую, що вчитися ніколи не пізно, а навчатися разом – завжди гарна ідея!»

 

Читайте більше: