Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся тренінг у межах грантового проєкту «WARN. Академічна протидія гібридним загрозам»

16 вересня 2024 р.

У межах виконання проєкту Європейського Союзу Еразмус+ «WARN – Академічна протидія гібридним загрозам (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP)» 16 вересня  в Національному університеті «Острозька академія» відбувся тренінг для викладачів університетів Консорціуму щодо використання нових методик у викладанні.

Серед учасників заходу – представники Національного університету «Острозька академія», Харківського національного університету радіоелектроніки, Українського католицького університету, Державного університету інфраструктури та технологій, Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Харківського національного університету ім. В. Каразіна, Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ, а також викладачі й професіонали у сфері національної безпеки та політології, які навчаються в навчально-методичному центрі «Школа освітніх інновацій» НаУОА.

Модерували захід доктор психологічних наук, професор, помічник ректора з міжнародного співробітництва і фандрайзингу НаУОА Едуард Балашов і кандидатка філологічних наук, доцентка, керівниця Школи освітніх інновацій Юлія Маслова.

«Національний університет «Острозька академія» радий вітати всіх учасників тренінгу. Дякуємо Школі освітніх інновацій та Юлії Петрівні Масловій за можливість проводити сьогоднішній чудовий захід, до якого долучилося понад 140 учасників із партнерських університетів проєкту «WARN – Академічна протидія гібридним загрозам». Щиро дякую також нашим експертам, які будуть проводити презентації своїх напрацювань»,

зазначив Едуард Балашов

«Острозька академія – це центр інновацій, освіти, серця України. Ми навчаємо, навчаємося, завжди стежимо за тенденціями в освіті. У нашому університеті проходять стажування, підвищення кваліфікації. Сьогодні завдяки Едуарду Михайловичу відбувається представлення інноваційних освітніх методик. Наші учасники – люди, які прагнуть підвищити свою обізнаність в освітньому педагогічному новаторстві»,

зауважила Юлія Маслова.

Під час тренінгу учасники мали можливість почути доповіді експертів, які вивчали новітні методики викладання під час навчальних поїздок до Університету Тарту (Естонія), Університету Коїмбрі (Португалія) та Університету ECAM-EPMI (Франція), зокрема:

  • Анатолія Худолія, доктора політичних наук, професора, завідувача кафедри англійської філології Національного університету «Острозька академія» на тему «Застосування нових методів викладання»;
  • Оксани Грицук, кандидатки психологічних наук, доцентки кафедри психології Горлівського інституту іноземних мов Донбаського педуніверситету на тему «Kahoot за методикою «перевернутого навчання» («перевернутого класу»)»;
  • Валентини Засадко, кандидатки економічних наук, старшої наукової співробітниці, директорки Школи публічного управління Українського католицького університету на тему «Кейс-метод у викладанні тем про протидію гібридним загрозам»;
  • Марії Голов’янко, кандидатки технічних наук, доцентки кафедри штучного інтелекту Харківського національного університету радіоелектроніки на тему «Міждисциплінарне та мультикультурне колаборативне навчання як підготовка випускників до складних гібридних загроз»;
  • Алли Атаманенко, докторки історичних наук, професорки Інституту міжнародних відносин та національної безпеки Національного університету «Острозька академія» на тему «Дилеми як складова занять з практичної підготовки фахівців з міжнародних відносин та національної безпеки».


Більше інформації про проєкт Еразмус+ «WARN – Академічна протидія гібридним загрозам (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP)» читайте за покликанням: https://warn-erasmus.eu/