Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася панельна дискусія про нову модель освіти

14.05.2024

14 травня в межах Днів науки в Національному університеті «Острозька академія» відбулася дискусія «Нова модель освіти». Ініціатори заходу – Ігор Пасічник, в. о. ректора Острозької академії, доктор психологічних наук, професор; Дмитро Шевчук, проректор із науково-педагогічної роботи, доктор філософських наук, професор; Михайло Весельський, меценат, кандидат юридичних наук, почесний доктор НаУОА.

«Вітаю всіх колег, які беруть участь у надзвичайно важливій та актуальній дискусійній платформі про нову модель освіти. Ми будемо разом працювати над цією темою і вважаю, що так матимемо змогу долучитися до творення нової хвилі в дидактичній системі освіти України. Освітня система нашої держави потребує нових реформ. Звісно, ми не зможемо створити ідеальну модель учня чи вчителя, але маємо всі шанси створити модель, яка допоможе успішніше навчати й виховувати учня, здійснювати педагогічну діяльність»,

звернувся зі вступним словом Ігор Пасічник.

«Сьогодні проводимо дуже амбітний захід. Ми вирішили започаткувати дискусійну платформу, щоб вона стала відкриттям подальших дискусій про те, якою має бути освіта, що нам потрібно в ній змінювати. Цей захід організувала Острозька академія, але ми прагнемо, щоб він перетворився на всеукраїнський діалог про нову модель освіти, результати якого будуть втілюватися в концепціях й ідеях, які реалізуються на рівні всієї країни»,

додав Дмитро Шевчук.

Серед спікерів – Михайло Весельський, кандидат юридичних наук, почесний доктор НаУОА; Крістіна Головченко, директорка Херсонської гімназії № 16 з вивчення мов національних меншин Херсонської міської ради; Катерина Фомін, кандидатка педагогічних наук, доцентка, доцентка кафедри початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; Зоя Столяр, кандидатка педагогічних наук, доцентка, завідувачка кафедри педагогіки та методики початкового навчання НаУОА; Зоряна Адамська, кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри психології розвитку та консультування, в. о. декана факультету педагогіки та психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Михайло Весельський закцентував увагу на викликах, які стали передумовою дискусійної платформи «Нова модель освіти». Також пан Михайло розповів про досвід біотехнологічного ліцею «Радовель», спільно з яким НаУОА розпочала реалізацію освітнього проєкту з метою налагодження співпраці між освітніми закладами у форматі подальшої практики для студентів і наукових досліджень викладачів на базі ліцею.

«Дискусія є результатом тривалої співпраці нашого закладу з паном Михайлом, натхненником ідеї перебудови української освіти. Справою життя М. Весельського (співзвучно з прагненнями професорсько-викладацького колективу нашого університету) стала мрія створити освітнє середовище, де здобувач освіти й педагог відчували б себе щасливими, були здоровими й мали б змогу гармонійно розвиватися й зростати особистісно»,

зазначила Зоя Столяр.

Під час зустрічі учасники панельної дискусії обмірковували питання увідповіднення сучасної системи освіти, освітнього процесу, професійної підготовки вчителів закладів загальної середньої освіти з потребами часу, з ціннісними орієнтирами українського суспільства, з потребою й важливістю формувати здорового, творчого й кмітливого школяра, що і мають намір утілити в моделі нової освіти. 

«До обговорення питань доєдналися колеги з Херсона, Тернополя, Івано-Франківська, Глухова й багатьох інших міст України. Спілкування було переконливим і водночас запальним, що і свідчить про начасність і важливість питань, порушених під час панельної дискусії, яка відбулася в контексті конференції «Дні науки», що нині триває у стінах Національного університету «Острозька академія» і в різноманітних застосунках всемережжя. Переконана, що результати започаткованої дискусії будуть плідними»,

підсумувала Зоя Столяр.