Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Студентсько-викладацька команда НаУОА взяла участь у хакатоні «Заміксуй туризм у Звягелі»

10.05.2024

10 травня студентсько-викладацька команда Національного університету «Острозька академія» взяла участь у Всеукраїнському культурно-туристичному хакатоні «Заміксуй туризм у Звягелі», присвяченому 175-річчю від дня народження видатної української письменниці Олени Пчілки.

Учасниками команди від університету стали здобувачі 2-4-х курсів Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки Єгор Попов (спеціальність «Міжнародні відносини»), Андрій Вознюк, Назар Керасір, Карина Єдинак та Марія Ящук (спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»). Модераторка команди – завідувачка кафедри інформаційно-документних комунікацій, кандидатка історичних наук, доцентка Ганна Охріменко.

Хакатон об’єднав 40 учасників із 6 провідних українських ЗВО: Національний університет «Острозька академія», Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне), Придніпровська державна академія будівництва та архітектури (м. Дніпро), Державний університет «Житомирська політехніка», Житомирський державний університет імені Івана Франка, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Мета заходу: представлення креативних проєктів із брендингових комунікацій у галузі культурно-історичної спадщини м. Звягель за такими номінаціями:

  • 1) розробка бренд-буків (гайдів) для закладів культури м. Звягель (айдентика, стратегії розвитку, луна-вирази);
  • 2) моделювання настільної гри про туристичні об’єкти м. Звягель для різних груп громадськості;
  • 3) відео-рекламний короткометражний ролик про туристичні пам’ятки рідного для представників від університетів міста.

«Наша команда поділилась своїм баченням стратегування бренд-комунікацій для розвитку туристичного потенціалу м. Звягель. Цікавою для обговорення стала ідея настільної гри «Місто-містика або 13 перлин Звягеля». І, звісно, у короткометражному відео-ролику про найвизначніші туристичні пам’ятки ми змогли представити інтеграцію освітнього осередку з історично-культурною величчю Острога для інших учасників хакатону»,

зазначила Ганна Охріменко.

Також програма культурно-туристичного хакатону передбачала «мозковий штурм», під час якого команди прописували концепт-схему для інфраструктурного проєкту – розробку інтеграційного центру для ветеранів й учасників війни.

«Участь у хакатоні – це можливість отримати новий погляд на культурні традиції м. Звягель, стати дослідником його туристичних об’єктів, а також спробувати себе в ролі проєктного менеджера. А ще це чудова нагода обмінятись досвідом із колегами з інших українських університетів і гуртувати студентський рух»,

поділився враженнями Єгор Попов.