Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Викладачі Острозької академії долучилися до конференції в Радовелі

08 листопада 2024 р.

8 листопада представники Національного університету “Острозька академія” долучилися до роботи конференції, яка з ініціативи Михайла Весельського відбулася на базі Біотехнологічного ліцею “Радовель”.

Конференцію відвідали доктор філософських наук, професор, проректор із науково-педагогічної роботи НаУОА Дмитро Шевчук, кандидат філософський наук, доцент, директор Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту Максим Карповець, кандидат історичних наук, помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Катерина Якуніна, кандидат пеагогігчних наук, завідувачка кафедри педагогіки та методики початкового навчання Зоя Столяр. Викладачі мали змогу взяти участь в обговоренні актуальних питань сучасної загальної середньої освіти в Україні, а також підготовки фахівців, які забезпечують освітній процес у ЗЗСО.

Захід став продовженням започаткованої під час конференції “Дні науки в НаУОА” дискусійної платформи “Нова модель освіти”.

“Співпраця Острозької академії із Біотехнологічним ліцеєм Радовель має декілька аспектів. Найголовніший - це створення та впровадження моделі освіти, яка б відповідала сучасним запитам і сприяла б усебічному розвитку особистості. Другим аспектом є створення та впровадження своєрідної "освітньої інтернатури", коли наші здобувачі (психологи, педагоги, філологи) можуть пройти практичну підготовку в ліцеї, глибоко занурюючись в освітній та виховний процес. Надзвичайно вдячні меценату нашого університету Михайлу Весельському за підтримку та ініціативу розвитку української освіти”,

зауважив Дмитро Шевчук.

Учасники заходу, зокрема науковці Національної академії педагогічних наук України, Державної служби якості освіти України, Національного університету “Острозька академія”, фахівці Департаменту освіти і науки Житомирської ОДВА, Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, очільники закладів загальної середньої освіти Житомирщини, мали змогу обговорити чинники, що впливають на розвиток дитини; кроки і засоби, які стануть запорукою результативного здобуття загальної середньої освіти і створення належного освітнього середовища для зростання здорової і щасливої дитини.