Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулася лекція словацького науковця Стефана Іжака

08 жовтня 2024 р.

8 жовтня в межах програми академічної мобільності Erasmus+ Національний університет «Острозька академія» відвідав доктор філософії Університету Святих Кирила і Мефодія в Трнаві (Словаччина) Стефан Іжак.

На занятті, присвяченому темі міграцій та культурної ідентичності етнічних груп, були присутні студенти бакалаврату спеціальностей «Культурологія» та «Філософія». 

Загальна мета лекції – ознайомити студентів зі словацькою меншиною Закарпатської області України та її відносинами з іншими етнічними групами регіону. 

Стефан Іжак пояснив причини міграції словаків у 19-20 столітті та їхню адаптацію в новому середовищі; розкрив етноідентифікаційні чинники та стратегії їхнього збереження за різних політичних систем у 20 столітті; описав сучасне становище словацької меншини та виклики, що стоять перед нею, такі як еміграція із Закарпаття закордон та асиміляція. 

Студенти мали можливість почути досвід дослідників із підготовки та проведення польових досліджень, застосування наукової методології на практиці та використання великих теоретичних концепцій у конкретному дослідженні.