Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбулися «Дні якості»

07 червня 2024 р.

Упродовж 3-7 червня в Національному університеті «Острозька академія» відбулися «Дні якості НаУОА», де обговорювалися актуальні питання забезпечення якості освіти, академічної доброчесності тощо.

Помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти, кандидатка історичних наук, доцентка кафедри філософії та культурного менеджменту Катерина Якуніна прочитала для студентів всіх інститутів і факультету лекцію «Роль студентства в забезпеченні якості освіти у ЗВО». Зокрема пані Катерина закцентувала увагу на понятті якості освіти, інструментах впливу на покращення освітнього середовища ЗВО, освітніх програм на яких навчаються здобувачі вищої освіти.

«Традиційно в нас відбуваються заходи, які підсилюють якість освіти та освітнього середовища в Острозькій академії – це Тиждень академічної доброчесності, який ми проводимо восени й Дні якості, що відбуваються навесні. Окрім того, постійно проводяться тренінги для здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, адміністративного персоналу з посилення їх умінь та навиків професійної діяльності»,

зазначила Катерина Якуніна.

Дні якості - 2024 року розпочалися 3 червня з лекції члена Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, доктора економічних наук, професора Олександра Длугопольського на тему «Використання АІ та Big Data підвищення якості викладання та навчання (на прикладі галузей 05 та 07)». 

Модерував захід проректор із науково-педагогічної роботи НаУОА, доктор філософських наук, професор Дмитро Шевчук і помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти, кандидатка історичних наук, старша викладачка кафедри філософії та культурного менеджменту Катерина Якуніна.

«Дні якості проводяться в Острозькій академії, щоб актуалізувати й розвивати свідомість здобувачів, викладачів, зовнішнього середовища щодо можливостей впливати на якість освіти. Острозька академія завжди приділяє значну увагу якості освіти, що засвідчують результати акредитацій, розвиток освітніх програм, зокрема кожного року ми започатковуємо нові. Тому важливо актуалізовувати цю тему. Дні якості – це чудова нагода обговорити сучасні тенденції й порушити важливе питання доброчесності й етики академічного життя»,

зауважив Дмитро Шевчук.

Під час лекції Олександр Длугопольський розповів про інтерактивні методи викладання під час навчання офлайн та онлайн, застосування великих даних у макроекономіці, вивчення економічних систем і прийняття рішень із високим ступенем точності, історію онлайн-навчання тощо.

4 червня для студентів і викладачів університету відбувся семінар «Етика наукових досліджень в умовах відкритої науки» від викладачки Національного університету «Острозька академія» Ірини Костецької та кандидатки економічних наук, доцентки кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Сумського державного університету Інни Коблянської. Спікерки закцентували увагу на трансформації наукових досліджень (концепції відкритої науки), а також інформаційній етиці й етиці наукових досліджень.

Також у цей день кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри англійської філології НаУОА Леся Коцюк провела семінар для студентів магістерського рівня вищої освіти Навчально-наукового інституту лінгвістики на тему «Master’s Thesis Checklist». Спікерка розповіла про особливості написання й захисту кваліфікаційної роботи державною мовою зі спеціальності 035 Філологія (спеціалізація 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська). Також Леся Коцюк зазначила про інформаційні ресурси, які допоможуть магістрам-випускникам, терміни виконання, вимоги до написання кваліфікаційної роботи, апробацію, підготовку й захист роботи.

5 червня відбувся міжкафедральний семінар із розгляду навчально-методичного забезпечення ОК освітніх програм Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки. 

Докторка політичних наук, професорка, завідувачка кафедри міжнародних відносин НаУОА Тетяна Сидорук зауважила, що особливої актуальності рівень і якість навчально-методичного забезпечення професійно-орієнтованих дисциплін набувають у сучасних складних умовах воєнного стану в державі:

«У зв’язку з цим надзвичайно важливим є обмін досвідом, удосконалення наявних практик, підходів, методів роботи з різними категоріями здобувачів, зокрема тими, які навчаються у змішаному форматі. Такі заходи сприяють напрацюванню спільного бачення науково-педагогічними працівниками кафедр найбільш ефективних шляхів підтримки високого рівня викладання й відмінної якості навчання на наших освітніх програмах».

6 червня серед студентів Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту провели «Найдоброчеснішу вікторину». Під час заходу студенти мали можливість актуалізувати свої знання принципів академічної доброчесності, покращити навички критичного мислення, спробувати знайти вирішення різних конфліктних ситуацій тощо. 

Упродовж тижня на Навчально-науковому інституті права реалізовувався проєкт «Мінімізація корупційних ризиків у правничих школах України» спільно з Національним агентством із запобігань корупції. Координатором від ОА став антикорупційний уповноважений Богдан Михальчук.

«Якість освітнього середовища Острозької академії - це не лише нормування політики у сфері якості ОА, внутрішніх процесів, що супроводжують здобуття обраної спеціальності студентами, а й реалізація місії та стратегії університету якісно та успішно. Такий комплексний підхід до надання освітніх послуг дозволяє нам розвиватися і вдосконалюватись»,

підсумувала Катерина Якуніна.