Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Чеські лектори розпочали викладання навчального курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід»

07 лютого 2024 р.

6 лютого в межах грантового проєкту Вишеградського фонду «Резилієнтний підхід у підготовці майбутніх вчителів в Україні та країнах Вишеградської четвірки» в Національному університеті «Острозька академія» чеські лектори розпочали викладання навчального курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід».

Спікеркою першої лекції була Mgr. Barbora Kvapilova, викладачка кафедри психології і патопсихології Палацького Університету Оломоуц (Чехія). Лекторка презентувала тему «Резилієнс й інші чинники, які допомагають подолати стрес». 

«Студенти спеціальностей «Початкова освіта» і «Психологія» Острозької академії вже прослухали частину курсу від українських і словацьких лекторів. Увага була зосереджена на ознайомленні слухачів із феноменом резилієнсу, ефективними умовами і психолого-педагогічним інструментам формування резилієнтного освітнього простору, мовною стійкістю, стійкістю у школі й сім’ї, супервізією майбутніх вчителів, когнітивно-поведінковою терапією мутизму в контексті підвищення життєстійкості учнів початкової школи. Сьогодні своїм досвідом у сфері резилієнсу поділиться пані Барбара. Вона розповість про цікаві техніки, які можна використовувати у педагогічній діяльності, психологічній практиці, а також для саморозвитку»,

зазначила докторка психологічних наук, професорка кафедри психології НаУОА, керівниця проєкту зі сторони Острозької академії Галина Гандзілевська.