6 лютого в межах грантового проєкту Вишеградського фонду «Резилієнтний підхід у підготовці майбутніх вчителів в Україні та країнах Вишеградської четвірки» в Національному університеті «Острозька академія» чеські лектори розпочали викладання навчального курсу «Резилієнс в освіті: українсько-словацько-польсько-чеський досвід».
Спікеркою першої лекції була Mgr. Barbora Kvapilova, викладачка кафедри психології і патопсихології Палацького Університету Оломоуц (Чехія). Лекторка презентувала тему «Резилієнс й інші чинники, які допомагають подолати стрес».
«Студенти спеціальностей «Початкова освіта» і «Психологія» Острозької академії вже прослухали частину курсу від українських і словацьких лекторів. Увага була зосереджена на ознайомленні слухачів із феноменом резилієнсу, ефективними умовами і психолого-педагогічним інструментам формування резилієнтного освітнього простору, мовною стійкістю, стійкістю у школі й сім’ї, супервізією майбутніх вчителів, когнітивно-поведінковою терапією мутизму в контексті підвищення життєстійкості учнів початкової школи. Сьогодні своїм досвідом у сфері резилієнсу поділиться пані Барбара. Вона розповість про цікаві техніки, які можна використовувати у педагогічній діяльності, психологічній практиці, а також для саморозвитку»,