Упродовж 1-3 березня в межах українсько-шведського проєкту «Розвиток резилієнтності і адаптивних можливостей: ЗВО України у період російського вторгнення» в Національному університеті «Острозька академія» відбувся перший тренінг від Шведського університету оборони. Проєкт реалізовується Острозькою академією спільно зі Шведським університетом оборони за фінансування Програми сусідства Балтійського моря від Шведського інституту.
Тематика тренінгу присвячена методологічним основам проведення наукового дослідження. Спікери – науково-педагогічні працівники Шведського університету оборони Хелена Херманссон, Катерина Зоря та Сара Бондессон.
Помічник ректора з міжнародного співробітництва і фандрайзингу НаУОА, доктор психологічних наук, професор, координатор проєкту Едуард Балашов зазначив:
«Цей проєкт спрямований на підвищення резилієнтності НаУОА за допомогою розвитку наукових компетентностей аспірантів із метою практичного проведення високоякісних наукових досліджень і підготовки й оприлюднення їхніх результатів в індексованих закордонних фахових періодичних виданнях. Ми надзвичайно високо цінуємо співпрацю з нашими колегами зі Шведського університету оборони зі Стокгольму і вдячні шведським партнерам за висококласний тренінг, який є першим із серії тренінгів, запланованих у НаУОА на поточний рік. Спільно працюємо над інтенсифікацією та розширенням українсько-шведської співпраці і переконані, що така співпраця буде корисною і плідною для обох країн».
Враженнями від участі в тренінгу поділилася аспірантка спеціальності 053 Психологія Людмила Шуляка-Владика:
«На мою думку, важливість цього проєкту полягає в тому, що відбувається обмін знаннями, досвідом фахівців, які працювали в інших університетах, в інших умовах, із різними темами. Під час тренінгу мені вдалося покращити свої знання. Було комфортно працювати з фахівцем у польових умовах, де ми проводили аналіз, порівняння й застосовували багато інших методик. Одразу на прикладі я мала можливість зрозуміти, що роблю правильно й отримати фідбек від спікерів. Завдяки таким тренінгам ми можемо покращити свої наукові знання і здобутки».
До слова, проєкт «Розвиток резилієнтності і адаптивних можливостей: ЗВО України у період російського вторгнення» має на меті передачу знань, зокрема спрямований на забезпечення молодих українських науковців практичним навчанням використання методів етнографічного оцінювання, досвідом польової роботи та практичним знанням західних академічних стандартів публікації та практик. Проєкт полягає в підготовці аспірантів НаУОА до ведення наукового дослідження, пошуку відповідної наукової літератури, написання якісної статті англійською мовою, публікації статті у скопусівському фаховому періодичному виданні.