Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про внутрішній моніторинг акредитованих освітніх програм говорили в Острозькій академії

01 лютого 2024 р.

1 лютого 2024 р. помічник ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Катерина Якуніна разом із гарантами ОП різних рівнів вищої освіти Національного університету «Острозька академія» проводили зустріч задля обговорення практики потсакредитаційного моніторингу, аналіз досвіду попередніх акредитацій ОП в університеті, врахування рекомендацій експертів та ГЕР НАЗЯВО до акредитованих ОП. На зустрічі були окреслені сильні та слабкі сторони ОП університету, проаналізоване те, що вже вдалося змінити та проговорено подальші шляхи вдосконалення діючих освітніх програм.

Проректор з науково-педагогічної роботи Дмитро Шевчук зауважив: «Дуже важливо узагальнити, проаналізувати та зробити висновки щодо зауважень, пропозицій та рекомендацій експертів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, які були висловлені під час акредитаційних візитів чи звітах. Ми повинні їх відрефлексувати і при потребі врахувати в інших освітніх програмах, як для того, щоб готуватися до чергових акредитацій, так і для того, щоб забезпечити розвиток ОП».

«Вдосконалення освітніх програм – це постійний процес. Він потребує системної та методичної роботи. Саме такі зустрічі дозволяють проаналізувати та спрогнозувати діяльність із забезпечення якісної освіти»

прокоментувала мету зустрічі Катерина Якуніна.