Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Завідувачка кафедри інформаційно-документних комунікацій Ганна Охріменко взяла участь у ІІІ Міжнародній науковій конференції «Wokol Paula Ladewiga i jego Katechizmu biblioteki»

30 травня 2023 р.

Упродовж 29-30 травня завідувачка кафедри інформаційно-документних комунікацій, доцентка Ганна Охріменко взяла участь у ІІІ Міжнародній науковій конференції «Wokol Paula Ladewiga i jego Katechizmu biblioteki» (Бидгощ, Республіка Польща). Пані Ганна представила доповідь на тему «The current situation with book culture and the role of the electronic library for bachelors of universities in Ukraine during the war with russia».

Конференція була організована філософським факультетом спільно з головною науковою бібліотекою Університету Казимира Великого в Бидгощі.

Тематика конференції присвячена таким питанням: 

  1. ретроспектива й перспектива бібліотечної діяльності; 
  2. архівна справа; 
  3. медійна й видавнича діяльність; 
  4. філософія бібліотеки та історія літератури.

Під час конференції представили 40 доповідей дослідників і науковців із провідних університетів Польщі (Варшавський університет, Ягелонський університет, Сілеський університет, Політехніка в Лодзі, Познанський університет Адама Міцкевича, Поморська академія), Чехії (Сілезький університет в Опаві), Німеччини (Громадський університет в Пассау), Японії (Кіотський приватний університет), Угорщини (Дебреценський реформатський богословський університет), України (Національний університет «Острозька академія»).

Доповідь пані Ганни була поділена на два інформаційні блоки: 1) характеристика теперішнього стану українських бібліотек за умов повномасштабного вторгнення і вплив цих умов на стан книжної культури українського суспільства; 2) результати дослідження використання електронних бібліотек сучасними українськими студентами в контексті формування культури читання.