Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Про метакогнітивну діяльність людини говорили в Острозькій академії

26 травня 2023 р.

Для здобувачів магістерського і бакалаврського рівнів освітньої програми «Психологія» в рамках дисципліни «Метакогнітивні практики в навчанні та розвитку людини» 26 травня відбулася відкрита лекція на тему «Основні поняття метакогнітивної діяльності людини».

Спікерка - Ramona Henter, associate professor, PhD у Трансільванському університеті у Брашові (Румунія).

Доктор психологічних наук, професор, помічник ректора з міжнародного співробітництва і фандрайзингу, гарант ОП «Психологія» на магістерському рівні Едуард Балашов зауважив:

«Ця захоплива й інформативна лекція моєї колеги з Трансільванського університету в Брашові (Румунія), доктора Рамони Хентер на тематику щодо психологічних особливостей метакогнітивної діяльності людини є першою з циклу курсу лекцій, який буде запропонований слухачам ОП «Психологія» в Острозькій академії. Ми розвиваємо співпрацю з колегами з Румунії і плануємо залучити до співпраці науковців із США, Польщі та інших країн, таким чином долучаючи студентів-психологів до процесу інтернаціоналізації Острозької академії».

Під час зустрічі лекторка розповіла про метакогнітивні знання й регуляцію, елементи метапізнання, метакогнітивні стратегії тощо.

«Дякую за цю можливість провести презентацію вашим студентам-психологам. Своєю активною участю в занятті вони нагадали, чому мені подобається викладати. Сподіваюся на продовження співпраці»,

зазначила Ramona Henter.

Враженнями від лекції поділилася студентка 5 курсу спеціальності «Психологія» Анжела Полюхович:

«Можливість відвідувати лекції викладачів закордонних вузів неможливо переоцінити. Це нагода вивчати різні наукові погляди, розширювати кругозір і тренувати розуміння спеціалізованого матеріалу англійською мовою. Особливо вдячні Ramona Henter за ознайомлення з метакогнітивними стратегіями, що стануть практичним надбанням студентів під час навчання. Також дякуємо Едуарду Михайловичу за організацію такої лекції і сподіваємось на нові зустрічі з цікавими особистостями».