Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся третій випуск Школи освітніх інновацій

26 травня 2023 р.

26 травня відбулося вручення сертифікатів про підвищення кваліфікації учасникам стажування в Навчально-методичному центрі «Школа освітніх інновацій» Національного університету «Острозька академія». Ініціаторами створення центру та ідеологами є ректор НаУОА, доктор психологічних наук, професор Ігор Пасічник, проректорка з навчально-виховної роботи, докторка психологічних наук, професорка Руслана Каламаж та проректор з науково-педагогічної роботи, доктор філософських наук, професор Дмитро Шевчук.

Школа освітніх інновацій – це інноваційний навчально-методичний центр професійного навчання, діяльність якого спрямована на розвиток у педагогів і науково-педагогічних працівників компетентностей, що сприяють якісній організації педагогічної взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу. Учасниками школи можуть бути викладачі та наукові працівники не лише Острозької академії, а й представники ЗВО з усієї України. 

Керівниця Школи освітніх інновацій, кандидатка філологічних наук, доцентка Юлія Маслова зазначила, що Школа освітніх інновацій  за три роки своєї роботи надала понад 300 сертифікатів про підвищення кваліфікації:

«Викладачі, педагоги, науковці з більше, ніж з 20 обласних центрів, стали випускниками програми: зокрема з навчальних закладів Львова, Одеси, Києва, Херсона, Луцька, Тернополя та інших обласних центрів».

Докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи НаУОА Руслана Каламаж зазначила:

«Дуже приємно, що невеликі семінари у 2020 році про навчальні силабуси, компетентності, впровадження системи якості освіти, переросли у Школу освітніх інновацій. І сьогодні Острозька академія успішно слідує світовому тренду – наш університет є «організацією, що навчається». Ми усвідомлюємо необхідність постійного оновлення знань та навичок не лише студентів, а й викладачів та працівників».

За словами Юлії Маслової, діяльність Школи спрямована на дослідження та ознайомлення з сучасними технологіями навчання та виховання, впровадження ефективних методик і прийомів у навчальний процес. Викладачі школи вивчають та використовують передовий педагогічний досвід, як вітчизняний, так і світовий, пропагують сучасні інноваційні методи викладання у вищих навчальних закладах. Мета школи – це виховання національно свідомого громадянина, висококваліфікованого, конкурентоздатного та активного фахівця з чітко визначеними морально-ціннісними орієнтирами, сформованою правосвідомістю, екологічною культурою, розвинутими естетичними смаками, цифровою грамотністю, фаховими компетентностями та індивідуальними здібностями й обдаруваннями.

Стажування тривало з 05 вересня 2022 року по 22 травня 2023 року. Упродовж курсу учасники завершили стажування в Навчально-методичному центрі ШОІ обсягом 180 годин (6 кредитів ЄКТС) та набули ключові компетентності відповідно до Рамкової програми ЄС за такими модулями: 

  1. Студії зі стратегування якості освіти ЗВО: від парадигми до практики: особиста, соціальна та навчальна компетентності; компетентність культурної обізнаності та самовираження; 
  2. Цифрова грамотність: цифрова компетентність; 
  3. Політична грамотність: особиста, соціальна та навчальна компетентності;
  4. Фінансова грамотність: підприємницька компетентність;
  5. Медіаграмотність та інформаційна культура: грамотність та громадянська компетентність;
  6. Правозахист освітян: від теорії до практики: мовна компетентність, особиста, соціальна та навчальна компетентність, грамотність;
  7. Робота з відкритими даними: від збору інформації до її інтерпретації: математична компетентність та компетентність у науках, технологіях та інженерії.

Кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри журналістики та PR менеджменту Роман Шулик зазначив: 

«Важливо пам'ятати про те, що навчання не закінчується університетом чи аспірантурою. Навчання продовжується завжди. Зараз дуже популярний тренд, який називається «lifelong learning». Суть його полягає в тому, що люди навчаються впродовж усього життя. Школа освітніх інновацій – це той інструмент, який дозволяє навчатися людям, які вже багато досягли в освіті, уже пройшли основні освітні рівні й хочуть розвиватися далі. Там отримують нові знання, знайомляться з новими інноваційними концепціями. Вони розвиваються й надалі отримують навички, які можуть бути корисними для подальшого викладання».

Також своїми враженнями про програму поділилася старша викладачка кафедри загальної психології та психодіагностики Рівненського державного гуманітарного університету Вікторія Савуляк:

«На заняттях одні лектори Школи викладали узагальнені схеми основних сучасних понять і проблем, що дозволяло кожному визначити для себе, якої конкретної інформації не вистачає та де її шукати (модуль «Фінансова грамотність», для прикладу). Інші ж зосереджувалися на докладному ознайомленні з конкретною інформацією, яка сьогодні може бути корисною у роботі викладача (модуль «Цифрова грамотність»)». 

Більше про процес стажування у Школі освітніх інновацій у 2023 році читайте за посиланнями: