Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії відбувся семінар «Штучний інтелект в освіті: виклики та можливості»

20 червня 2023 р.

19 червня в Національному університеті «Острозька академія» відбувся семінар «Штучний інтелект в освіті: виклики та можливості». Модерував захід доктор філософських наук, професор, проректор із науково-педагогічної роботи НаУОА Дмитро Шевчук.

«Тема семінару дуже важлива. У контексті зокрема й екзаменаційних комісій, сесії вона ще більше загострюється. Багато хто вже, мабуть, спробував користуватися ChatGPT, іншими інструментами, пов'язаними зі штучним інтелектом. Сьогодні ми приділяємо цьому дуже багато уваги, бо воно може мати значний вплив на освіту. Нам варто обговорити те, як регулювати використання інструментів штучного інтелекту в нашому університеті. Крім того, ми стикаємося з проблемою, коли інформація, яку дає ChatGPT й інші подібні програми, містить багато помилок. Тому ми вирішили провести семінар, адже ця тема дуже актуальна»,

зазначив Дмитро Шевчук.

Серед спікерів – Віталій Ковальчук, старший викладач кафедри економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій; Роман Шулик, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри журналістики та PR менеджменту; Юлія Шулик, кандидатка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту; Марія Петрушкевич, докторка філософських наук, доцентка, завідувачка кафедри філософії та культурного менеджменту.

Спікери поділилися досвідом використанням ШІ студентами, обговорили виклики і можливості, які ця технологія дає для освіти. 

Зокрема Віталій Ковальчук розповів про основні засади штучного інтелекту, пропозиції щодо того, як його можна інтегровувати в освітній процес. Пан Віталій додав, що ми повинні знайти свій метод, як адаптуватися до ШІ.

Роман Шулик закцентував увагу на практичних кейсах використання ШІ. 

Юлія Шулик зазначила про виклики ШІ в освіті (погіршення навичок письма і критичного мислення, недотримання академічної доброчесності); завдання викладачам (прийняти ШІ; спробувати, спостерігати за розвитком; продумувати контрольні заходи, щоб мінімізувати негативний вплив ШІ; продумувати політики для читання предметів).

«Завдання університету – це навчати викладачів використовувати ШІ; продумувати загальні політики використання ШІ; переосмислити культуру викладання з використанням технологій і сформувати майданчики для обговорення за сферами діяльності; формувати цінності й культуру »,

наголосила Юлія Шулик.

Марія Петрушкевич додала, що ШІ у сфері освіти додає ще більше роботи для викладачів і вчителів, але водночас є дуже хорошою можливістю, щоб його як інструмент використовували і для навчальних цілей.

«Робота зі ШІ пов’язана з критеріями, які повинні бути в освіті, це здоровий глузд, життєвий досвід, логіка, знання. На мою думку, знання є найважливішими»,

підсумувала Марія Петрушкевич.