Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

В Острозькій академії оголосили результати конкурсу реклами від ПРАТ «Едельвіка»

18 травня 2023 р.

18 травня в Національному університеті «Острозька академія» відбулося оголошення результатів конкурсу реклами, організованого ПРАТ «Едельвіка», що є провідним українським брендом етнічного одягу, та кафедрою економічної теорії, менеджменту і маркетингу НаУОА.

Студенти змагалися у створенні рекламного матеріалу для нової колекції ТМ «Едельвіка», використовуючи авторські фото та інформацію про її переваги та особливості. За вимогами рекламодавця розробники мали акцентувати увагу цільової аудиторії на унікальній дизайнерській вишивці та зручній конструкції виробу, можливості створення сімейних образів, а також актуальності блакитного кольору, що, на думку дизайнерів колекції, передає настрій та прагнення до волі та свободи. Конкурсанти мали виконати рекламні повідомлення для Інстаграм та Фейсбук, що мали відповідати усім професійним критеріям. По-перше, вони мали створити переконливий заклик, який би привертав увагу до переваг нової колекції ТМ «Едельвіка». Далі, учасники повинні були створити візуальне представлення запропонованої рекламодавцем моделі блузи, відповідаючи обмеженням означених соціальних мереж. Нарешті, конкурсанти повинні були створити опис,цільової аудиторію, яка б мала інтерес до даного виробу. 

Конкурс стартував 2 травня, участь у якому прийняли 12 студентів економічного факультету, а переможцями стали Карина Мініч (1 місце), Веніамін Друзь (2 місце), Вікторія Шевченко (3 місце). Підсумки конкурсу були оголошені, символічно, у День вишиванки, яка є символом національної традиції та самобутності.

Організатори конкурсу та представники ПРАТ «Едельвіка» висловлюють вдячність усім учасникам за їхній внесок у співпрацю з брендом, відзначають високий естетичний рівень та креативний підхід до виконання окремих робіт. Вони вірять, що подібні ініціативи сприяють розвитку творчого потенціалу молодих людей та формуванню плідної співпраці між університетом та вітчизняними компаніями.

Переможниця конкурсу, студентка першого курсу спеціальності «Data-маркетинг та аналітика» Карина Мініч висловила свою вдячність компанії «Едельвіка» за унікальну можливість взяти участь у конкурсі реклами. Вона зазначила, що цей досвід був дійсно цінним, оскільки, як першокурсники, вони ще не вивчали маркетинг настільки глибоко, щоб створювати професійні рекламні матеріали. Карина підкреслила, що це був цікавий та обґрунтований процес, який дав їм змогу розвивати свої навички.
Вікторія Шевченко, студентка цієї ж освітньої програми та яка зайняла 3 місце, зазначила, що конкурс став цінною можливістю у напрацюванні практичних навичок студентів у створенні рекламних макетів:

«Участь у цьому конкурсі надзвичайно важлива для мене, оскільки ми мали можливість оцінити не тільки наші власні роботи, а й творчість інших учасників. Це дало студентам можливість отримати нові ідеї й взяти з них натхнення для майбутніх рекламних проєктів».

Студенти висловили подяку Національному університету «Острозька академія» за можливість співпрацювати з різними компаніями у таких проєктах, а також своїй викладачці, Людмилі Козак, за підтримку та керівництво під час створення рекламних матеріалів.