Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Дні науки 2023: презентація видання «Co nam mówią uczniowie z Ukrainy oraz ich rodzice?»

17 травня 2023 р.

У межах Днів науки 2023 17 травня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася презентація видання кандидатки історичних наук, доцентки кафедри національної безпеки та політології НаУОА Інна Шостак «Co nam mówią uczniowie z Ukrainy oraz ich rodzice?».

Видання вийшло друком у грудні 2022 року. Соціологічне дослідження й видання результатів здійснювалося за підтримки Поморського центру освіти вчителів у Гданську (Польща).

Соціологічне опитування проводилося на території Поморського воєводства (Польща) упродовж жовтня-листопада 2022 р. В опитуванні взяли участь українські батьки (100 % - це мами), чиї діти відвідують польську школу та українські діти – учні польських шкіл (4-8 класи). Опитування проводилося серед воєнних мігрантів, які прибули до Польщі упродовж березня – жовтня 2022 року. Згідно із статистичними даними станом на початок 2022/2023 н.р. до польських шкіл ходило майже 200 000 українських дітей.

Інна Шостак зазначила, що поширеним є твердження про те, що діти легко адаптуються, швидко вчать мову, програма навчання у польських школах не є важчою, а може навіть і легшою, ніж українська.

«Наскільки це є правдою? Наскільки це є правдою для українських дітей, вимушених переїхати до Польщі після 24 лютого 2022 року й піти до місцевої школи? Можливо, це лише стереотипне сприйняття навчального процесу. Із якими проблемами стикаються українські діти шкільного віку, якої допомоги вони потребують у школі та від школи?»,

додала Інна Шостак про відповіді на питання, які є в цьому виданні.

«Що нам розказали українські учні та їх батьки? Свій досвід навчання у польській школі, про свої проблеми і успіхи. У цій ситуації Польща і поляки показали усю свою щирість, відкритість, доброту. І це стало неабияким фактором на шляху проходження процесу адаптації українськими дітьми в польській школі. Адже це діти, яких ніхто не готував до переїзду, до зміни школи, зміни країни. Це діти, травмовані досвідом війни. У більшості з них батьки залишилися в Україні в небезпеці»,

підсумувала Інна Шостак.