Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Викладачі Острозької академії взяли участь у освітньому заході “Незламне учительство у вільному українському просторі”

15 вересня 2023 р.

15 вересня 2023 року викладачі Національного університету “Острозька академія” взяли участь в освітньому заході “Незламне учительство у вільному українському просторі”, що відбувся на базі Славутської гімназії “Успіх”. 

Жуковський В.М., Гущук І.В.. Нікітчук У.І., Столяр З.В. та Кондратюк В.В. доєдналися до обговорення актуальних питань організації освітнього процесу в умовах сучасних викликів, зокрема результативних технологій навчання, створення мотиваційних інструментів для професійного зростання вчителів закладів загальної середньої освіти тощо. Науково-педагогічні працівники НУОА поділилися з присутніми досвідом, провівши майстер-класи на такі теми: “Актуальні проблеми професійної діяльності вчителів іноземної мови в НУШ” (проф. Жуковський В.М.), “Чи розуміємо ми, що таке громадське здоров’я?” (проф. Гущук І.В.), “Підлітки і цінності: від нігілізму до відкриття внутрішнього компаса” (доц. Нікітчук У.І.) “Мовна особистість у сучасній системі освіти” (доц. Столяр З.В.), “Поведінкова залежність неповнолітніх: методи подолання” (викл. Кондратюк В.В.). 

“В умовах викликів, які постають перед сучасною системою освіти, важливою є співпраця між закладами освіти різних рівнів, що дає змогу обмінюватися досвідом, шукати ефективні шляхи вдосконалення освітнього процесу задля формування компетентних особистостей школярів (згодом – здобувачів вищої освіти), а також дбати про підвищення кваліфікації освітян. Тому такі заходи і питання, які порушують під час них, є важливими й необхідними”,

зауважила З.В.Столяр.