10 травня в Національному університеті «Острозька академія» відбулася олімпіада з академічної доброчесності. Її мета – перевірити рівень знань студентів з академічного письма та їхню обізнаність у Кодексі академічної доброчесності НаУОА.
Голова Комісії з питань якості освіти, помічниця ректора зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти Марія Матвійчук зазначила, що проведення олімпіади з академічної доброчесності (минулого року – з академічного письма) вже стало традицією в Острозькій академії.
«Цей захід позитивно сприймається здобувачами, які охоче беруть у ній участь. Варто відзначити високий рівень підготовки учасників до змагання і плідну командну роботу. У ході олімпіаді здобувачі висловили ідеї щодо новаційних заходів із популяризації принципів академічної доброчесності, зокрема це подкасти, повідомлення на студентському радіо, квести, хакатони тощо».
Голова підрозділу БС з питань якості освіти та академічної доброчесності Аліна Данилюк додала, що цьогоріч олімпіаду з академічної доброчесності проводили в іншому форматі – офлайн:
«По-перше, учасники мали змогу прийти у відведену авдиторію й виконати низку завдань за комп’ютером, по-друге, написання було командним. Ми прислуховуємося до побажань наших студентів, а цього разу вони захотіли працювати спільно. Напевно, грає роль досвід участі в брейн-рингу з академічної доброчесності, який ми організовували ще в березні. Дехто з його учасників виявив бажання прийти ще й на олімпіаду. Безумовно, чимало новачків, які вперше взяли участь у подібних заходах. І цьому можна порадіти, адже зацікавленість студентів і студенток у таких подіях лише сприяє поширенню академічної доброчесності».
Участь в олімпіаді взяло 5 груп, які представляли кожний факультет й інститут Острозької академії. За результатами перемогу здобула команда Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарного менеджменту.
«Проведення таких заходів у рамках інформаційно-технічного розвитку дуже актуальне в питанні якості освіти як з боку оцінки студентами, так і на міжуніверситетському рівні. Знання Кодексу академічної доброчесності і вміння застосувати його на практиці є основою майбутнього успіху студентів в освоєнні своєї спеціальності»,