Упродовж 30 жовтня-3 листопада в Національному університеті “Острозька академія” тривав тиждень академічної доброчесності. Він складався з низки заходів, що мають на меті популяризацію принципів академічної доброчесності серед здобувачів освіти.
«Академічна доброчесність в НаУОА - це норма, принцип і традиція. Упродовж тижня учасники освітнього процесу всіх рівнів могли подискутувати, обдумати й прорефлексувати теми поваги й відповідальності, чесності й законності, компетентності й професіоналізму, справедливості, довіри й інформаційної відкритості. Різноманітні за форматом заходи дозволили переосмислити порушені проблеми в контексті сучасних викликів, що виникають в українському і світовому суспільствах»,
30 жовтня між студентськими командами всіх інститутів/факультетів відбувся квест “Академічно доброчесно”. Він підвищив рівень інформованості студентів щодо потреби дотримання принципів академічної доброчесності, формування академічної культури, закріплення фундаментальних норм розвиненої спільноти: моральності, чесності, відповідальності, свідомого підходу до навчання.
За перемогу змагалося п’ять команд. Перше місце здобула команда Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки.
1 листопада відбувся тренінг «Роль студентства в антикорупційній роботі ЗВО» . Спікером став антикорупційний уповноважений, випускник НаУОА Богдан Михальчук.
Захід складався із двох частин: антикорупція й доброчесність; взаємодія студента й антикорупційного уповноваженого.
Під час тренінгу учасники здобули багато нових знань у практичному аспекті.
«Дуже рада, що відвідала тренінг про роль студентства в антикорупційній роботі закладу освіти. Тема надзвичайно актуальна й важлива в сучасному світі. Під час заходу я покращила свої знання у сфері антикорупційної діяльності, а рольові й інтерактивні вправи допомогли краще засвоїти матеріал. Щиро дякую Острозькій академії за проведення таких заходів»,
Також 1 листопада відбулося студентсько-викладацьке змагання «Штучний інтелект: pro та contra». Ця подія стала платформою для обміну думками й дискусій на тему штучного інтелекту і його впливу на сучасне суспільство. Студенти й викладачі змагалися у висловлюванні своїх думок щодо переваг і недоліків штучного інтелекту в сучасному світі. Обговорювали питання етики, прозорості й безпеки в розвитку цієї технології.
Академічна доброчесність є фундаментальною складовою вищої освіти.
Тому в межах цієї ініціативи Острозька академія розпочала кампанію в соціальних мережах, де надавалася корисна інформацію й поради щодо уникнення плагіату, правильного оформлення джерел, а також зазначення джерел інформації в наукових дослідженнях і роботах.