Для здобувачів освітньої програми «Психологія» в рамках навчальної дисципліни «Психологія лідерства та організаційних інновацій» 27 вересня відбулася відкрита лекція на тему: «Маркетингові інновації». На захід завітав випускник Острозької академії, а зараз маркетолог, іміджмейкер, таргетолог Анатолій Тимощук.
Модерувала захід Руслана Каламаж, докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи НаУОА.
«У рамках дисципліни «Психологія лідерства та організаційних інновацій» ми розглядаємо різні види інновацій, зокрема й маркетингові. Цю зустріч вирішили організувати, щоб студенти здійснили апробацію тих методів, про які вони говорять під час теоретичного навчання (аналіз, синтез, порівняння тощо); зрозуміли, як ці методи працюють у практиці, зокрема в маркетинговій у ході створення інформаційних маркетингових продуктів. Крім того, такі зустрічі є не лише дуже важливим освітнім, але й мотивуючим компонентом для студентів, аби вони усвідомили, у яких напрямах їм рухатися, як можна самовизначитися. Поради від випускників Острозької академії здобувачам тільки допоможуть»,
Зустріч складалася з двох частин: під час першої частини Анатолій Тимощук розповів про SMM, таргетовану рекламу, інформаційний бізнес і свої проєкти в цих сферах.
Під час другої частини зустрічі спікер відповідав на запитання студентів, що стосувалися методів просування інформаційних маркетингових продуктів у соціальних мережах, специфіки й пріоритетів маркетингової роботи, маркетингових підходів у менеджменті тощо.
«Острозька академія багато чого навчила мене й дала хороші знання, які можу застосовувати на практиці. Перевага НаУОА в тому, що цей університет вчить швидко вчитися, освоювати нову інформацію, що дуже важливо в роботі маркетолога»,
Наприкінці зустрічі спікер порадив студентам обирати вузьку спеціалізацію і ставати професіоналами в ній.
Враженнями від зустрічі поділилася студентка 4 курсу спеціальності 053 Психологія Олена Рудик:
«Завжди дуже цікаво послухати людину, яка займається безпосередньо практикою. Ці навички є цінними, бо дають можливість реалізуватися. Тим паче, що зараз базові знання з маркетингу, на мою думку, потрібні будь-якій людині. Тому дуже дякую за цю зустріч».