Національний університет «Острозька академія» в рамках Фонду гуманітарної підтримки українських університетів реалізовує безкоштовний навчальний курс «Університетська спільнота підтримки», який є продовженням і розширенням започаткованого в березні цього року проекту «Психологічна підтримка викладачів та тьюторів».
25 травня в рамках курсу відбулася лекція «Соціальне підприємництво». Спікерка Ольга Дем’янчук – докторка економічних наук, доцентка кафедри фінансів, обліку і аудиту, заступниця декана економічного факультету з навчально-наукової роботи.
Під час лекції Ольга Дем’янчук розповіла про поняття соціального підприємництва, його організаційно-правові форми й види, а також кроки для створення.
«Соціальне підприємництво – це нова модель ведення бізнесу, яка є симбіозом некомерційних організацій і класичного бізнесу. Діяльність таких підприємців спрямована на вирішення соціально-економічних і екологічних проблем. Основна відмінність соціального підприємництва полягає в тому, що його першочерговим завданням є соціальна місія або цінність, а прибуток частково може направлятися на соціальні цілі. Водночас соціальне підприємництво сприяє розвитку суспільства шляхом впровадження інновацій, стимулює до саморозвитку і вчить допомагати собі й навколишньому середовищу»,
Спікерка закцентувала увагу на основних критеріях, за якими певний суб’єкт підприємницької діяльності можна віднести до соціального підприємництва. Також пані Ольга розповіла про найпоширеніші організаційно-правові форми соціальних підприємців в Україні: фізична особа-підприємець, громадська організація, товариство з обмеженою відповідальністю.
Наприкінці зустрічі Ольга Дем’янчук розповіла про кроки для створення соціального підприємництва: формування візії і місії організації; створення продукту або послуги; створення бізнес-моделі; комплекс маркетингових засобів 4Р (продукт, ціна, просування, канали збуту); фінанси; формування команди; залучення інвестиційних ресурсів; розробка стратегії розвитку та бізнес-планування; презентація соціального проекту.
«Соціальне підприємництво виникло як відгук на хронічні соціальні проблеми: безробіття, бідність, роз’єднаність громади тощо. Соціальні підприємства покликані задовольнити ті потреби членів громади, які не може державний сектор, а приватний – ігнорує. Цим видом діяльності займаються люди, які щиро вірять, що їхня соціальна цінність змінює людей. Соціальне підприємництво є дуже хорошою формою, яка дасть можливість відбудувати нашу державу й залучити до підприємницької діяльності багато українців»,
До слова, 26 травня о 15.40 відбудеться зустріч із кандидатом філологічних наук, доцентом, завідувачем кафедри журналістики та PR менеджменту Романом Шуликом на тему «Як не втратити здоровий глузд в епоху постправди?». Долучайтеся за покликанням: meet.google.com/fxd-tjxj-ddy
Читайте також:
- Юридичний фронт: про трудові відносини під час війни розповіла Ольга Балацька
- Психологічний фронт: про почуття сорому та провини розповіла Оксана Матласевич
- Юридичний фронт: про допомоги внутрішньо переміщеним особам розповіла Тетяна Лотиш
- Психологічний фронт: про внутрішню опору під час війни розповіла Оксана Матласевич
- Про освітні можливості розповіла Юлія Харчук
- Інтелектуальний фронт: про Res Publica розповів Дмитро Шевчук
- Інтелектуальний фронт: про ціннісні орієнтації українців розповів Віталій Лебедюк
- Психологічний фронт: про психосоматику війни розповіла Наталія Кулеша
- Інтелектуальний фронт: про політичну культуру в громаді розповіла Наталія Малиновська