Національний університет «Острозька академія» — наступник першого вищого навчального закладу східнослов’янських народів — Острозької слов’яно-греко-латинської академії. Сьогодні виш визнано одним із найпрестижніших вищих навчальних закладів України.

Університет
Вступ

Усю корисну інформацію про вступ до Національного університету «Острозька академія» абітурієнти можуть знайти у цьому розділі.

Національний університет «Острозька академія» має статус самоврядного (автономного) дослідницького національного вищого навчального закладу. В університеті функціонують наукові центри, лабораторії, спеціалізовані вчені ради із захисту кандидатських дисертацій.

Наука
Освіта

Мета НаУОА – надання якісних освітніх послуг, які дозволяють студентам здобути знання та вміння, затребувані на сучасному ринку праці. Усю інформацію, яка стосується освітнього процесу в НаУОА, ви зможете знайти в цьому розділі.

Педагогічна (менторська) практика студентів Острозької академії

19 грудня 2022 р.

Здобувачі ОПП «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» Національного університету «Острозька академія» під час педагогічної (менторської) практики мали змогу відвідати Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

У рамках практики студенти взяли участь у низці тренінгів від викладчів Інституту, зокрема: 

  • «Реалізація принципів Державного стандарту початкової освіти. Компетентнісний підхід: ідеї для реалізації на уроках» – Оксана Лютко;
  • «Оцінювання в новій українській школі – ресурс для розвитку» – Валентина Андрійчук; 
  • «Практичний кейс: сучасні освітні інструменти в роботі вчителя іноземної мови» – Олеся Козлишина й Руслана Кушнерук; 
  • Освітній потенціал методики «Шість цеглинок» – Оксана Лютко.

Здобувачі ОПП «Початкова освіта з поглибленим вивченням англійської мови» діляться враженнями від проходження практики:

«Це був настільки прекрасний досвід. Ми отримали хороші знання, які точно будуть потрібними нам як майбутнім учителям у професійній діяльності. Дуже задоволена практикою»,

зазначила Аліна Довга.

«Треніг у РОІППО «Формування компетентностей успішного вчителя НУШ» – один із найкращих і найцікавіших, які я відвідувала. До кожної теми ментори знайшли особливий підхід. Ці знання неодмінно буду використовувати під час своїх уроків. Щиро дякую менторам тренінгу за бажання творити!»,

додала Інга Губіна.

«В Інституті привітні й щирі викладачі, неймовірні професіонали. Із ними було цікаво розмовляти і слухати їхні лекції. Тренінги дуже змістовні. Чимало ідей і ресурсів є корисними для подальшої роботи»,

підсумувала Світлана Кирилюк.