Перші дні навчання спудеїв Національного університету «Острозька академія» присвячені адаптації. 12 вересня були організовані вступні лекції, які сприяють швидкому освоєнню й дозволяють зрозуміти, як працює університет. Загалом для студентів провели три зустрічі:
- Знайомство з ректоратом.
- Лекція «Організація освітнього процесу».
- Знайомство з деканатом.
ЗНАЙОМСТВО З РЕКТОРАТОМ
Традиційно представники ректорату проводять ознайомчу зустріч зі студентами. Із вступним словом виступив ректор Острозької академії, доктор психологічних наук, професор Ігор Пасічник:
«Студенти Острозької академії покликані служити державі. Наш університет готує українських патріотів на двох китах – це християнська мораль й українська національна державна ідея. Ці речі ми формуємо й будемо формувати у студентів надалі. Адже немає інтелігента в жодній країні, світогляд якого не був би сформований на цих двох китах».
Також до зустрічі долучилися:
- докторка психологічних наук, професорка, проректорка з навчально-виховної роботи Руслана Каламаж;
- помічниця ректора з адміністративно-господарської діяльності Наталія Мельничук;
- заступниця головного бухгалтера Антоніна Марченко;
- керівниця відділу кадрів Руслана Махлай;
- фахівець відділу міжнародних зв'язків з координування іноземних студентів Денис Гаврилюк;
- директорка Наукової бібліотеки Галина Цеп’юк;
- голова Братства спудеїв Лілія Павленко.
«Навчання в університеті – це не тільки лекції, практичні чи семінарські заняття, але й чудово проведений позааудиторний час. Ця активність спрямована на те, щоб ви змогли сформувати в собі ті навички XXI століття, які зараз необхідні для успішного працевлаштування й навіть для особистої ефективності. Тобто це креативність, критичне мислення, командна робота, вміння вирішувати проблеми. Усі ці навички ви можете відшліфувати в позааудиторній активності»,
Учасники дізналися про функціювання наукових, спортивних і творчих гуртків, особливості навчального процесу, правила проживання в гуртожитках, правила призначення академічних і соціальних стипендій, можливості міжнародних стажувань, обмінних програм і навчання за кордоном.
ЛЕКЦІЯ «ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ»
З чого складається освітній процес в Острозькій академії студентам допоміг розібратися доктор філософських наук, професор, проректор із науково-педагогічної роботи НаУОА Дмитро Шевчук. Першокурсники дізналися про графік освітнього процесу, навчальне навантаження, контрольні заходи й оцінювання, обов’язкові й вибіркові дисципліни, а також політику якості й роль здобувачів.
«Сучасний світ дуже плинний і змінний. Ви повинні зосередитися на тому, щоб передусім навчитися вчитися, а також навчитися здобувати фахові знання. Крім того, треба чітко ставити свої цілі, планувати час, розставляти пріоритети. Ми теж прагнемо, щоб наші студенти були самостійними, відповідальними й самомотивованими. Студентські роки – дуже важливий, щасливий період вашого життя, тому максимально використовуйте цей час, щоб сформувати свій соціальний та інтелектуальний капітал»,
Також до зустрічі долучився уповноважений з антикорупційної діяльності в НаУОА Богдан Михальчук, який розповів про основні засади академічної доброчесності й антикорупційні заходи в університеті. Здобувач спеціальності 053 Психологія Вадим Любомирський у своєму виступі закцентував увагу на роботі психологічної служби НаУОА й можливостях отримання психологічної допомоги й підтримки.
Фінальним акордом адаптаційних заходів першого дня стала зустріч із представниками деканатів, де спудеї ознайомилися зі структурою факультетів/інститутів, особливостями функціювання різних спеціальностей й організацією життя факультетів/інститутів.
Враженнями від зустрічів поділилися: студентка 1 курсу економічного факультету Олександра Мартинчук, а також студентка 1 курсу Навчально-наукового інституту міжнародних відносин та національної безпеки Софія Карпенко.
«Академія мені дуже сподобалася, її атмосфера відразу захоплює. А зустрічі дали перше враження про те, як відбуватиметься навчальний процес, які є можливості університету. Я задоволена»,
«Зустрічі мені дуже сподобалися, були змістовними, зацікавили всіх студентів. У нас виникло багато питань, які ми сміливо ставили, а викладачі давали на них відповіді. Усі спікери цікаві, впевнені, комунікабельні, відкриті до спілкування зі студентами. Ми дуже раді цьому»,